søndag 10. mai 2009

Påske i dyreparken! ;)

Nå har jeg akkurat kost meg med å gjøre fredig to LOer fra Påskeferien. I påsken beøkte jeg min kusine og hennes familie i Grimstad. Deilig å reise mot sjøen og ikke til fjells synes jeg da, som ikke er særlig begeistret for vinteren. Og på sørlandet var det virkelig vårstemning. Min kusine og jeg tok med oss barna hennes til Kr.sand Dyrepark den ene dagen. En flott park, masse morsomt å se på og oppleve for både store og små! Oo da blir det jo også masse å scrappe i ettertid...så denne helgen har jeg brukt det meste av tiden på å scrappe og kose meg hjemme!

Denne sjarmerende Løveapen synes jeg var veldig skjønn da!:) Har brukt Bazzill bling ark, deler av et mønster ark fra Creative Imaginations og div reste papir på QK apen og QK teksten, en overlay - Day at the Zoo og jeg har vel aldri brukt overlay før så det var moro. En stor blomst, en bling blomst og en splittbinders med en liten fugl på. Selv synes jeg Apen i seg selv er så søt at dermed liker jeg igrunn LOen ganske godt også! :) Så møtte vi på skilpaddene og Franklin da...;) Og når vi plutselig hørte lyder fra en Franklin selv ble vi jo litt overrasket...for ikke visste vi at skilpaddene lagde lyd....Men det gjør de altså bare når de lager skilpadde babyer tror jeg...;) Min kusine og jeg ble iallefall litt lattermilde og klarte ikke la være å ta bilder av dette her...så da måtte jo det med på LOen også!:) Arkene jeg har brukt her er fra en DCWV safari blokk, reste ark på QK teksten og skilpadde diesen som er en eksklusiv QK dies fra en amerikansk nettbutikk, også har jeg brukt 3 rub-ons øyenstikkere.

Dette var iallefall to LOer jeg synes det var kjempemoro å lage og er vel også sånn rimelig fornøyd med resultatet...;)

Nå skal jeg ta kvelden for imorgen er det hverdag igjen. God natt og takk til de som titter innom!

5 kommentarer:

oheidia sa...

dette var jammen "villt" fra dyreparken! Løveapen er så søt og overlay ble veldig fint her! Den skilpadde Lo'en er jammen artig og så fint med skilpadde qk på også! Franklin gjør vel det han må - dyrisk i dyrehagen er reality!

Nina sa...

To herlige LOer du har scrappet i helgen. Kjempeflotte farger, og så flink du er til å bruke mønsterark og annen pynt som ikke bare passer i fargene, men også i tema. Ha en fin uke.

bestevenn sa...

Så morsomme sider. Flotte ark og nydlige kombinasjoner. Det var moro å se dette.
Fine bilder har du også.

Yasmin sa...

Herlige sider!! :) Gleder meg til å se mer fra deg! :)

Anonym sa...

Hei, Lambi :)
Så koselig å se deg i bloggeverdenen også!!
Tusen takk for kjempekoselig kommentar i bloggen min!
Mener å ha kommentert disse to LO'ene på PG, men er ikke helt sikker...har vært litt fraværende både der og på bloggen min... Satser på at det kommer seg over helgen!!
Skikkelig flotte var de iallefall!! Herlige bilder og flotte farger og oppsett :)

Klem og ha en superflott 17.mai feiring i morgen!! Jannhild