mandag 4. mai 2009

Oi,da har jeg visst fått meg en blogg... ;)

Hei hei, til dere som måtte finne på å dumpe innom denne bloggen.... Det kom litt spontant på å opprette denne, men har jo lenge kikket rundt og lest på andre sine blogger så da tenkte jeg at nå var det kanskje på tide å opprette en blogg selv også!:) For det ser jo igrunn litt bade hyggelig og morsomt ut å blogge. Jeg heter Elise, er 32 år og min store lidenskap er scrapping og fotografering! Jeg bare digger min fantastiske hobby. Har med meg mitt Canon Eos D400 nesten hvor enn jeg går, tar ofte og mange bilder og hva bedre kan man gjøre med bildene sine enn å ta vare på dem i et scrappealbum, der hvert enkelt bilde blir fremhevet og gjort det beste ut av ved å bygge opp under farger og motiv med sitt scrappestæsj!?Jeg bare spør... :) Det er mer eller mindre 4 år siden jeg stiftet bekjentskap med scrappeverden via venner. Og jeg er dem evig takknemlig. Men det tok ganske lang tid før jeg oppdaget at det fantes et miljø rundt scrappingen...så i lang tid lærte jeg av mine venner og av å prøve meg frem selv. Etterhvert har jeg også deltatt på noen kurs og vært på noen fantastiske scrappehelger med masse damer som storkoser seg og finner et kjempe felleskap i det å elske papir og alt som hører med. :) Jeg lager i ny og ne også et bursdagskort eller kort til et bryllup når slike anledninger intreffer men føler at jeg ikke har taket på dette med å lage kort så for det meste scrapper jeg til mitt eget album, og noen ganger små gavealbum til venninner. Når jeg ser rundt på blogger og forumer som finnes både i Norge og utlandet føler jeg meg ikke som en veldig dyktig scrapper og jeg tror nok ikke jeg verken kan eller ønsker å klassifisere meg til en konkret stilart....jeg scrapper akkuart sånn som jeg scrapper! ;)


Har ikke helt satt meg inn i alt her på bloggen enda, så idag legger jeg ikke ut noen LO....iallefall ikke akkurat nå,men dette kommer etterhvert!:)

2 kommentarer:

oheidia sa...

Endelig og hurra! Velkommen til bloggverden! Du er kjempeflink til å scrappe og selvsagt har du en plass her i scrappe universet! Fortsett med å scrappe på din måte du - vi trenger da ingen stiler og kan gjøre akkurat det som passer oss!

Klem fra Heidi

bestevenn sa...

Så morsomt at du også har fått en blogg. Jeg har foreløpig nok med å se på andres. Mye morsomt rundt omkring. Scrapping er helt topp, og du verden så mange hyggelige damer i alle aldre man blir kjent med.