mandag 25. mai 2009

Helge turer!

Jeg har ei kusine som jeg er veldig glad i. Hun er fra Troms, men bor for øyeblikket på sørlandet. Vi prøver å besøke hverandre jevnlig, jeg var hos henne i påsken og for ca en uke siden hadde jeg besøk av henne i et par dager, vi hadde det superkoselig! Denne gangen var det bare oss to... barn og mann måtte bli på sørlandet for her skulle det være jentedager, hihi!;) Hun har også fått øynene opp for scrapping og kortlaging så vi var selvfølgelig en tur i paradis (Bikuben, scrapbooking butikken over alle butikker) og ellers foregikk mye av skravlingen mens hun stanset ut diverse på Revolution maskinen min... Godt vi er jenter og har evnen til å gjøre minst 2 ting på en gang, hihi!;) Vi tok faktisk ikke så mange bilder disse dagene, men legger ut 2 LOer av hennes skjønne barna. Jeg er til og med så heldig å få være fadder til eldstegutten. Bildene ble tatt i høst en helg jeg var på besøk. Bilder har så lett for å bli tatt i oppstilte situasjoner føler jeg, snakker for min egen del her, men disse bildene er av barna i spontan lek og det synes jeg er så koselig!

Har brukt Bazzill, div. QK blant annet en trehjulsykkel som jeg synes er så søt og som jeg har bestilt fra USA, Best Creations ark, retro bunch i ulike str, div blomser og blader - tror alle er fra Prima, og en metall plate med teksten:What one loves in childhood stays in your heart forever!

Takk til de som titter innom og som legger igjen alle de hyggelige kommentarene på innleggene i min ganske så nyopprettede blogg. Det er så utrolig hyggelig og jeg blir kjempe glad! :)

4 kommentarer:

Nina sa...

Kjempeflotte LOer. Herlige bilder. Og QK sykkelen var jo bare så søt da. Likte godt hvordan du hadde fått med så mange bilder på den nederste (det syns jeg er litt vanskelig). Har tenkt til å prøve å få med meg Ski treffet. Har nevnt det for min mann så han er klar for å ta seg av barn og hunder alene en helg. Blir hyggelig å treffes igjen.

Anne Bente sa...

super super flotte loer, og sååå herlige billeder.

Rønnaug S. sa...

Så koselige LO'er. Likte veldig godt den med sanda. Både at du har fått med så mange bilder og ikke minst at de er knipsa i fri leik. Det blir de beste bildene, men er slett ikke alltid lett å få tatt.

Kjerstin sa...

Fulgte en kommentar hit fra Ninas drømmekjeller og kom til en kjempekoselig blogg!! :) Utrolig masse fine LO'er du lager! Skal kikke innom her for inspirasjon, for jeg er i startfasen på scrapbooking :)