tirsdag 26. januar 2010

Takke kort

Har laget dette kortet til en god venninne og kusine! Laget det i blå toner og hadde tenkt å sende det inn til bonus oppgaven på Scrapping the Music på norsk, være med på utfordring for første gang tenkte jeg...men der var jeg visst et døgn for seint ute...hehe. Legger ut kortet likevel jeg. Fargene blir noe annerledes enn orginalen fordi jeg ikke har tatt bilde med blitz... men blitz gjorde kortet bare likblekt så dette var det beste alternativet! :) Ønsker alle en god natt!

6 kommentarer:

Bodil sa...

Nydelig kort, Lambi.
Synd du ble for sen til å sende det inn.

Pinklady 68 sa...

Så nydelig kort du har laget, Elise!
Kjempefint bakgrunnsark og serviett bak bildet.
Stilig med rosene, båndet og de blå glass perlene! Passet godt det QK alfabetet du har brukt her også:-)
Ønsker deg en fin onsdag!!
Klem Laila.

bestevenn sa...

Nydelig kort du har laget. Morsomt at du tenkte på å bli med på en utfordring. Men det går jo mange flere tog....

Rønnaug S. sa...

Så koselig kort. Kjenner til det der med farger og med eller uten blitz. Dagslys er en fin ting, men slett ikke alltid til stede.;)

Marianne sa...

Heisan, og takk for sist:)
For et nydelig kort du har laget!!!!
Det er ikke bare scrapping du kan ser jeg!
Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min:)

Ha en flott kveld.
Klemmer fra Marianne:)

Nina sa...

Nydelig takkekort! Fint med blondeservietten og nydelig pyntet med hjerter og blomster. Så synd du ikke rakk utfordringen da.