fredag 2. april 2010

Natt blogging

Jeg fikk besøk i kveld som skal være hos meg i påsken. To kammerater fra Langesunds traktene. Sees vel ganske ofte til den avstanden å være men blir jo likevel sånn at det har lett for å bli seint før man får lagt seg da...særlig når de annkom kl. 21.00, hehe....Og ekstra seint kommer man seg jo i seng når man bare "må" innom bloggen en liiiten tur før sengetid... ;)
Har som sagt kjøpt meg 3 nye Sarah Key stempel motiver i det siste, men da jeg, Pink Lady og  O'Heidia var hos Bestevenn og skulle scrappe igår satt jeg det meste av kvelden og stemplet opp stempelmotiver fra O'Heidia som jeg ikke har selv...deriblant enda noen fler av Sarah Key  motivene....tror jeg har litt dilla på dem akkuat nå....De er jo sååå utrolig søte!!! ;) Lagde dette korte for et par dager siden for jeg har stemplet opp et par av dette motivet hos O'Heidia en gang tidliger også,hehe. Også vil kanskje noen se at kortet minner litt om kortet under på farger og stil....har nemlig brukt en del av de samme restearkene på disse to kortene, hehe. Føler meg flink når jeg graver skikkelig i restekassen min og får brukt opp litt derfra altså! ;) Blomsene er fra Nille, båndet er fra Papir Loftet, bladen er fra Prima, charmsene er fra kuttut.com som har masse billige flotte charms forøvrig, hjertet i rosa og orenage med bling på og spittbindersene er gamle ting som jeg ikke har peiling på hvor kommer fra, også har jeg selvsagt brukt QK rammer under jenta da. Er ikke så avanserte de kortene mine med ulike teknikker og sånt...men får se om jeg kan lære meg noen spennende triks etterhvert....Stort sett er jeg fornøyd så lenge jeg synes at resultatet er et kort som ser koselig ut...selv om ikke det er så avansert å lage det. ;) Nei nok skriving, nå må jeg sove, så jeg klarer å få servert gjestene mine litt frokost i morgen, og være iallefall en delvis flink vertinne.... (min mor har ikke mye tro på mitt vertinne gen selv om jeg har bodd for meg selv i 12 år...., så jeg må jo vise at jeg kan innimellom så hun ikke hører dårlig sladder om mine evner, hahaha! ;)
Ønsker alle som titter innom en fortsatt riktig god påske! Håper dere kosere dere om været er godt eller dårlig....dårlig vær er jo forresten perfekt for scrapping så det gjør jo ikke så mye! Glad påske! :)

7 kommentarer:

bestevenn sa...

Koselig kort dette, Elise. Restekassen inneholder jo masse flott papir som vi ikke har brukt før, så det er kjempeflott å bruke en del av det også. De blomstene fra Nille er kjempefine, har begynt å like de jeg også nå. Og ellers takk for en super scrappekveld.

Trine sa...

Så fint kort i flotte farger. Ja, de stemplene der er veldig søte.

Ha en fin dag:)

Bodil sa...

Nydelig kort. Kjekt å få brukt rester. Stempelet var så fint :)
Kos deg med besøk. ha en fortsatt god påske.

mettepip sa...

Så koselig med besøk da Elise!
Veldig koselig kort du har laget her! Enig med deg i at Sarah Kay-stemplene er utrolig søte.
Ønsker deg en fortsatt flott påske (og er sikker på at du er utmerket vertinne)
Klem fra
Mette

Pinklady 68 sa...

Takk for en koselig scrappedag på onsdag, Elise! Koser meg bestandig sammen med dere alle:-) Gleder meg allerede til neste gang:-)

Så nydelig kort i friske fine farger! SK stempelet...enig med deg...er bare så fint!!!
Flott fargelagt og fine blomster:-)

Pleier å være flink vertinne du:-) Kos deg masse med besøk fra Langesund og fortsatt god påske!!!

Påskeklem fra Laila.

Gry-Heidi sa...

Så nydelig dette var ! Koselig med friske farger og motivet er nydelig og flott fargelagt !
Synes det er koselig at det blir litt sein natt (eller tidlig dag:) når man har venner på besøk :o) Ha en fortsatt fin påske :o)

Klem, Gry-Heidi

Nina sa...

Nydelig kort. Fint motiv som du har fargelagt kjempeflott. Så flink du er!! Vedlig flotte de to andre kortene du har laget også. Herlig med froskene:)