lørdag 17. april 2010

Enda en award! :)


Jeg har vært så heldig å få enda en award...denne gangen av Heidi (O'Heidia) og Laila (Pink Lady). Tusen takk jenter!!!! :) I hjertet mitt gir jeg den tilbake til dere! :)
Heidi har jeg kjent siden jeg var ca 12 år gammel (møttes første gang på en dansekonkurranse) så vi er gamle venninner og hun var den først som viste meg et scrappe album og jeg ble totalt betatt fra første sekund!!! Siden har vi altså også fått denne fantastiske hobbyen felles og har vi koser oss stadig med å kombinere skravling over litt papirer og dill dall.....og også sammen med sammen med andre  nye og gamle scrappevenner vi har fått. :) Takk for at du er min venn! :)
Laila ble jeg kjent med på fradagstreffene på Paper Trends. Vi endte ofte opp med å sitte ved samme bord men det var først da det ble lagt ned at vi fikk utvekslet tlf nr på det siste treffet...og da vi ringtes noen uker senere hadde vi helt klart begynt på et godt vennskap. Vi snakket i tlf over en time...uten å ha snakket så veldig mye sammen før og det ver bare utrolig koselig!! Siden har vi gått på shopping sammen - både scrappebutikker og messer men også på Strømmen storsenter for å titte på det meste og skravle, vi har vært på kaféer med "gjengen" og alene og vi har hatt mange koselige samtaler over scrappingen vår både hjemme og på større treff. :) Er kjempe glad for at vi har blitt venner! :)

Det følger noen regler med denne awarden...

1. Give a top ten list of the things that make you happy.

2. Give a top five list over trivia about yourself.

3. Share the award with only five persons and ask them to do the same things.

4. Link the blogs you choose, and link the blog of the person who awarded you.

 10 ting som gjør meg glad! :)

1. At jeg har en stor familie og venner jeg er glad i og som er glade i meg.
2. Når når våren og sommeren kommer med sol, varme, blomster og fuglesang, etter den kalde vinterern som jeg ikke er noe fan av!
3. Å høre på hydbøker nesten uansett hva jeg holder på med! Hører det meste men er stor-fan av norsk krim Digger karakterene Varg Veum og Sven Foyn. :)
4. Dans - Både å se på TV eller live....men selvsagt mest å delta selv!
5. Lengre perioder med god helse gjør meg glad. :)
6. At jeg i slutten av mai endelig skal til Barcelona med 2 kamerater har vært en gulerot gjennom en høst og vinter med en kranglete fot....men endelig nå skjer det snart! :)
7. Hverdager med en jobb der jeg trives med mine gode kollegaer!
8. Å shoppe scrappeutstyr gjør meg alltid glad og er en god medisin mot det aller meste! (Heidi "kidnappet" meg i et par timer da jeg lå på Riksen i høst og tok meg med på Bikuben...Du verden hvor mye bedre jeg følte meg etter den shoppingen...mye bedre enn med all den antibiotikaen jeg fikk der,hihii!)
9. Når jeg fotografere både venner, opplevelser og naturen, da koser jeg meg!
10. Så har vi SCRAPPING da, det er verdens beste hobby. Og jeg koser meg alltid når jeg holder på. Både alene og på stortreff og på små treff hos venner! Elsker å ha funnet meg en INNE hobby som en god unnskyldning for å sitte inne ved hobbybordet på lange vinterdager spesielt, men scrapper hele året jeg altså! ;)

"Vanlige" fakta om meg!

1. Det er alt for ofte rot på scrappebordet mitt....men kaller det kreativt rot jeg så føles det litt bedre! ;)
2. Biff medium stekt er det aller beste jeg kan få å spise men jeg er ingen god kokk!
3.  Jeg har lett for å bekymre meg på forhånd over ting som ikke er noe å bekymre seg over! ;)
4. Jeg har samlet på sauer/lam siden jeg var ca 8-10 år gammel og har i underkant av 400 stk i alle former og fassonger!
5. Jeg trives godt meg å kjøre bil...gjerne langtur med en god lydbok på cd-spilleren! :)

Så var det å gi den videre da!

Det er alltid vanskelig å velge ut noen få å gi awarder videre til! Så mange som fortjener det! :) Denne skal gis til bare 5 stykker... Men det kommer nok flere muligheter, så denne gangen går min award videre til:
1. Nancy's kortblogg
2. Gro's Hobbyhjørne
3. Gry-Heidi's Kortkrok
4. Lindas saks og papir
5. Asils ville verden



PS: Hvorfor bakgrunnen plutselig ble hvit midt inne her klarer jeg ikke finne ut av....på symbolet for farge på bokstaver og farge på bakgrunn står det det samme....så vet ikke hvor endringen kommer fra jeg! ;)

7 kommentarer:

Linda W sa...

>Hei.
Tusen takk blir så glad for disse awardene. Kjempegøy er det...
Du lager masse fint så det er artig å være din følgeer...
Ha en flott dag, klem

Gry-Heidi sa...

Tusen, tusen, tusen takk for awarden ! Dette var koselig å stå opp til :o)
Jeg er glad jeg får følge bloggen din og se på alt det nydelige du lager!
Takk for inspirasjon :)

Klem, Gry-Heidi

PS. Barcelona er min store favorittby, det er en fantastisk flott by på alle måter så der kommer du garantert til å kose deg glugg ihjel :o)

Line sa...

Hei på deg. Takk for hyggelige kommentarer. Ang. lommebokkortet så har du helt rett, jeg har tegnet sømmer. Hender jeg bruker symaskin, men altså ikke her. Jeg har brukt dobbelsidig tape på de ytterste og den nederste kanten. Husk å holde kortet "lukket" når du fester det store panelet inni. Ellers får du ikke lukket det etterpå. Lykke til. Nå drar jeg snart på scraporama messa. Gleder meg. Ha en flott dag.

Gro sa...

God Morgen, og tusen takk for awarden. Skal legge den ut etter hvert, må jo tenke litt først.
Jeg bruker bare tusjene til å skyggelegge med. Men jeg har jo flere farger da. Skal faktisk holde kurs 3. mai på Hennes Fritid på Fjellhamar...

God helg. Klem :o)

Gry-Heidi sa...

Bare meg igjen :o) Vi ses helt sikkert på messa i dag, jeg drar om en times tid! Jeg har et par reisehåndbøker, kan hende du har det selv, men jeg tar dem med i tilfelle du vil låne dem :o) Snakkes etterpå!

Klem :)

Nancy sa...

Hei Elise:O) Tusen, tusen takk:O) Dette setter jeg stor pris på:)
Jeg bruker bare akvarell ark 180g fra Clas Ohlson til digi og blekk stempler. Jeg fikk Toush Markers til bursdagen, og da var det med spesial ark, som skal brukes til Markers. Bristol Board - Airbrush, heter det. Jeg anbefaler deg å snakke med folk på messa om hva de bruker til tusjene sine. Gro f.eks. eller Gry Heidi. Jeg er ikke blitt bestevenner med tusjene ennå, så jeg trenger myyyyye trening før jeg kan anbefale noe der:)
Kos deg på messa.
Klemmer fra Nancy;O)

Pinklady 68 sa...

Tusen takk for alle fine ord, Elise! Sier det samme tilbake til deg:-) Koselig med dagens tlf samtale også:-)

Nattaklem fra meg.