onsdag 21. april 2010

Konvolutt kort

Så har jeg endelig lært meg å lage konvolutt kort! :) Heidi lærte det til meg Pink Lady og Bestevenn for noen uker siden, og jeg synes det var både moro å ble et rimelig greit resultat til å være det første kortet mitt. Har endelig fått pyntet mitt ferdig,derfor er det ikke lagt ut før. Lagde også dette kortet til å bli et konfirmasjons kort...har visst blitt mange av dem i det siste, hehe! :) Ønsker alle en fin dag....forhåpentligvis med litt mer sol snart....har vært alt fra sølgløtt til sludd her idag... ;)

Hmmm, sett på bildet her i dag og kjenner at den ser litt uferdig ut... har derfor pyntet den mer nå i kveld med flere blomster og bling.... Får ikke tatt bilde nå men skal pøve å gjøre det i morgen...hehe... :)



7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Lekker konvoluttkort, Elise!
Flott fargelagt motiv, blomster/bling blomster og mønster ark:-)

Har laget to forskjellige jeg også..moro å lage.
Fint innevær idag..en perfekt scrappedag:-)
Ha en fin onsdag! Klem Laila.

bestevenn sa...

Kjempefint konvoluttkort. Jeg hadde malen til denne fra før, lærte av en på Skitreffet i høst, men hadde ikke laget den før Heidi satte igang. Det er en så flott måte å lage noe lekkert på.

Mona sa...

Kjempeflott kort. Det er kjekt å lage kort med andre format enn 6x6 Inch.
Motivet ditt var veldig fint fargelagt.
Flotte farger!!
Klem Mona :0)

Guro sa...

Så flott dette ble :-) Veldig stas å lage disse, også blir de så stilige. Liker veldig godt at du har fått med et motiv på det, det må jeg prøve etterhvert.
Klem Guro

oheidia sa...

Du overrasker stadig med nye ideer - her er det stempelet på trekantsiden du har overrasket med. Ja, hvor ikke sier nå jeg? Det ble en veldig søt detalj og er en super ide til konfirmasjon disse kortene.

Unknown sa...

Så flott! Er det ikke artig å lage konvolutt kort. Så enkelt - også ser det så avansert ut! Slike ting liker jeg!

salvie sa...

Hei!takk for hyggelig kommentar på skissa mi.Tenkte litt på deg da jeg pynta med solsikkene.For du har jo sagt at det aldri kan bli for mye pynt!..Helt enig når det gjelder solsikker:-) flott konvoluttkort du har laga.Veldig greit nå i disse konfirmasjonstider.Jeg sitter å lager kort til tre konfirmanter selv i helga.Og med min egen konfirmant om to uker,er det for øyeblikket litt mye å gjøre. God helg til deg:-)