lørdag 24. april 2010

Et bursdagskort

I disse dager trenger jeg titt og ofte et bursdagskort! Både små og store som har bursdag. Derfor må jeg få laget noen bursdagskort nå. Dette laget ejg med et av mine nye digi stempler. Synes skilpadden er så søt! :) Skal stanse ut tall med QK å lime på når jeg bare har bestemt meg for hvem som skal få dette kortet! :) Ønsker alle en strålende lørdagskveld! Jeg har vært ute på tur idag og fått meg frisk luft idag. Det var såå deilig i sola...selv om solveggen er adskillig varmere enn lufta der det ikke er ly for vinden! :) Håper alle andre også har kost seg idag! :)

11 kommentarer:

Bodil sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
bestevenn sa...

Kjempeflott bursdagskort. Den skilpadden var fin. Nå er det tre lam på gården, er du klar lørdag eller søndag om to uker?

oheidia sa...

Franklin er kjempesøt! Godt å ha liggende noen kort på lur. Hærlige farger. Dette er mer blått enn grønt - men stilig med grønne detaljer:=)

god helg og klem:=)

jannes hobbykrok sa...

Denne var bare supersøt!!!!Grom skilpadde,helt herlig motiv!Veldig morsomt sammensatt også!
Klem,Janne

Mona sa...

Heisann!
Kjempeflott bursdagskort.Digimotivet var veldig søtt.Fine farger!!
Det er lurt å ha noen bursdagskort liggede på lur...
Ha en fortsatt flott helg :-D
Klem Mona :0)

Bodil sa...

Hei Elise.
Jeg har lagt til en link i innlegget mitt på en fremgangsmåte til telyskort. Jeg har bare vanlige telys i mitt kort, men det kan jo være fint med duftlys også :)
Ha en fin kveld.

Tonje sa...

Hei. Takk for koselig hilsen på bloggen min, og koselig at du vil følge meg.

Artig det der hvordan jeg bare dumpet inn på bloggen til Heidi, og så ser jeg profilbildet hennes og finner ut at dette er en person jeg nesten kjenner (hvis det er mulig....)

For et morsomt kort du har laget. Skilpadda er kjempesøt og du har mange fine detaljer her. Vi har forresten kost oss i solveggen i dag, vi og. Ha en fortsatt fin helg.

Nancy sa...

Herlig bursdags kort, Elise:O) Herbert er kjempe søt. Flott design, fine farger.
Her finner du ut hvordan jeg gjorde det kortet i mitten:O) Kos deg:O)
Klemmer fra Nancy;O)

Pinklady 68 sa...

Kjempe fint bursdagskort, Elise! Dette digi stempelet fra KD er så søtt:-) og flott fargelagt! Fint med de grønne båndene til den blå bakgrunnen...flott layout!!!

Ha en fin søndag! KLem Laila.

Helle sa...

Å så mye lekkert du lager !
Kreativt ønske for den kommende uka:-)
Følger deg gjerne og ønsker deg velkommen innom til meg
Helle

Marit sa...

Den skilpadda ser var jo bare supersøt da. Tusen takk for hyggelige meldinger i bloggen min også. Det er så kos når det blir lagt igjen spor.