torsdag 15. april 2010

Konfirmasjonskort til jenter

Skrev igår at jeg skulle få lagt ut et par konfirmasjons kort idag! Her kommer 2 av de jeg har fått solgt på jobben. :) Har funnet ut at jeg tror jeg bør kjøpe meg et "Til konfirmanten" stempel....for QK bokstavene blir litt for store til et så langt ord så jeg har brukt mini alfabet klistremerker...og det kan jo bli litt unødvendig dyrt i lengden, hehe! :)Har prøvd å bruke endel rester på disse kortene...men ikke fått det til hele tiden. Orker ikke akkurat nå skrive alt jeg har brukt på disse, så spør dersom du lurer på noe! ;) Er vel stæsj her fra alt fra Nille, Panduro, Kremmerhuset, Papirloftet til Bikuben og Scrappegodis faktisk, hehe! ;)
Ønsker alle mine blogg venner og eventuelt nye besøkenden en riktig god torsdag ettermiddag! :)

8 kommentarer:

Trine sa...

Det var to nyyydelige konfirmasjonskort og så fargerike... blir så glad av fargene:)

Bodil sa...

Kjempfine kort :) Kan nok være lurt å spandere på seg ett tekst stempel.
Ha en fin dag :)

craftymum sa...

Hi Lambi
these are so cute
Love sarah XXX

Anne Bente sa...

åh,,,,, noget sååååå nydelige, og så skønne farver du har brugt på dem

klemmmm

Pinklady 68 sa...

To nydelige konfirmasjonskort, Elise!
Herlige farger, så søtt stempel og flotte blomster:-) Du må helt klart investere i konf stempel...alle vokalene dine blir fort brukt opp ja:-)

Jeg kjørte forbi Bikuben idag...litt av et lokale de flytter inn i du! Må bare dit en tur over helga...skal du være med?

Klem Laila.

bestevenn sa...

Disse kortene var fine, Elise. Skjønner godt at de på jobben kjøpte disse. Hmmm, -ser jeg noe pynt fra lysmansjettene fra Nille, tro... hahaha. Morsomt at du også kjøpte de!

Nancy sa...

For noen flotte konfirmasjons kort, Elise:O) Det er et av mine favoritt motiv fra WOJ, nydelig fargelagt. Liker de friske fargene du har brukt, lekkret pyntet.
Ha ei trivelig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Linda W sa...

så\ fine kort du har laget, disse var nok lettsolgte.
klem.)