fredag 5. mars 2010

Sukkersøtt har Vår tema i sin utfordring!

Våren ja...føler ikke at den er her riktig enda, selv om noen fugler kvitrer mer enn midtvinters....men er fortsatt en stor snøhaug i min verandakasse og minus på gradestokken.... Gleder meg til sommer og 25 varme grader og sol jeg! ;) Men akkurat ville jeg ikke klage på 10 pluss grader heller...all varme mottas med takk adresse østlandet! ;) Bildene jeg har valgt å bruke i denne utfordringen er fra ifjor vår....mimre mimre....åååå,hva er vel bedre enn årets første båttur? Akkurat nå kan jeg ikke komme på mye jeg ønsker meg mer enn det iallefall! :) Årets først båttur ifjor tok vi på en utrolig varm dag i mai...og siden jeg og min bror ikke bor hjemme er det jo hyggelig å samles og gjøre ting sammen som familie innimellom!!! <3 Eneste som manglet denne dagen var brors kjæreste som leste til en eksamen i varmen stakkars.

ar visst brukt litt blomster på denne LOen som på nesten alle LOene min, haha....men var moro å bruke min eksklusive QK dies blekspruten her også,bar også brukt QK Studio alfabet, en søt sommerfugl, også diverse ark så klart (dårlig på å notere meg navn på ark...huff)... :)

9 kommentarer:

LivArtNow sa...

Så fint!! ser herlig ut :) Oiii så jeg gleder meg til sommeren :) Ha en trivelig helg!!

Linda

Linda W sa...

Å får en flott lo, kjenner sola varmer på kroppen bare ved å se på den hehe. Flott dekorert.
Ha en fin kveld, klem:)

Guro sa...

Å herlig sommerfølelse her; en ordentlig sprek LO. Digger blekkspruten!
Ha en flott helg :-)
Klem Guro

bestevenn sa...

Kjempefin LO og lekre farger. Og flotte bilder av hele familien.

Pinklady 68 sa...

Nydelig og sommerlig LO, Elise!
Fargene og teksten ble kjempefint:-)
Blekksprut diesen veldig stilig!
Koselige bilder av deg og familien også.
Herlig med båttur!!
Ha en fin fredags kveld!
Klem Laila.

Nina sa...

Heisann!

Takk for koselig kommentar i min blogg *klem*

Nydelig Lo du har laget, kult med blekkspruten!

oheidia sa...

Ja måtte det snart bli sol og båtlive i norge. Da skal jeg også bade. Drømte i natt at vi fikk den sommeren i Norge - bare fint vær. JEg er klar for det.

Koselig lo og veldig fine farger til bildene. Blekkspruten må gjerne svømme litt unna hvis jeg skal bade men på lo'er er de bare søte!

UlrikaT sa...

Herligt "vårlig" LO! Fint med så mange bilder og stiligt med den blekkspruten!

milli sa...

Så utrolig fin layout med nydelig pynt og flotte bilder!
Takk for at du deltar!
Klem fra
Camilla