tirsdag 16. mars 2010

Ski Treff og Bryllups LO

Først må jeg bare takke arrangørene av helgens Ski Treff på Drømtorp skole for en fantastisk helg og at kjempe arrangement! Og takk for en kjempe hyggelig helg alle blogg venner! har hilst på flere jeg har bare har "sett" i blogg verden og det er kjempe artig å hilse på dere IRL også! Bloggere er virkelig et koselig og sosialt folkeslag altså!! :) Har alt meldt meg på neste treff i oktober og gleder meg utrolig masse til å møte kjente og nye fjes da også! :)
Har laget et par bryllups LOer jeg tenkte å legge ut, men bildene av LOene ble tallentløst dårlige. Fikk ikke gjort det på dagtid og det skinner så mye i bilde at det ble ikke særlig bra... (må derfor bare legge til at bildene av brudeparet egenlig er et par av de bildene jeg ble mest fornøyd med den dagen, men det ser ikke slik ut på dette bildet...hihi.) Den neste LOen forsøker jeg med med nytt bilde av i dagslys! ;) 
For dere som også er innom Bestevenn sin blogg er det hennes sønn som er Brudgommen på bildet. Bruden er fra Australia og syntes det var stor stas med minus 19 grader og masse snø så hennes australske familie fikk oppleve skikkelig vinter....Selv er jeg ikke like sikker på om jeg liker kombinasjonen med 19 minusgrader og tynne penklær...brrrr, kladt ja! ;)
Vil takk alle som legger igjen så mye fine hilsener i bloggen min. Jeg blir så utrolig glad hver gang og koser meg med å besøke deres blogger også! :) Ønsker alle en fin uke, m ed forhåpentligvis litt snøsmelting, for nå vil jeg ha vår! :)

12 kommentarer:

Bodil sa...

Kjempefin Lo.

Ser ikke ut til at snøen forsvinner ennå her i allefall. Men lengter til vår og sol og muligheter for å være ute.

Ha en fin uke. Klem :)

Guro sa...

Nydelig LO, kan tenke meg du kan glede deg lenge over treffet, det høres kjempe spennende ut. Håper jeg kan klare det til høsten :-)
Her har heldigvis masse av snøen smeltet, men det er da fortsatt noe å ta av....
Men men hver dag er en dag mot varmere og lysere tider!
Ha en herlig uke :-)
Klem Guro

Nina sa...

Nydelig LO, Elise. Lilla er veldig fint. Lekkert pyntet med de gullaktige blomstene som fremhever høytideligheten ved et bryllup, hjertene for kjærligheten og snøkrystallene for den kalde årstiden.

Deilig med solen som skinner nå om dagen:) Til og med jeg som er så glad i all denne snøen ser fem til vår nå. Ha en fin uke. klem

mettepip sa...

Takk for sist Elise! Kjempeflott treff nok en gang, og jeg er selvfølgelig påmeldt til høsten også (har jo bestemt meg for å samle alle trefftagene;)) Veldig koselig å treffe deg igjen!
Nydelig LO du har laget! Flott tekst, og nydelig med lillafargen. Likte veldig godt blomsterpynten din også!
Ha en fortsatt flott uke!
Stor klem fra
Mette

Pinklady 68 sa...

Takk for sist Elise!
Kjempe fin scrappehelg vi har hatt sammen! Koste meg masse!! Gleder meg allerede til neste Ski-treff:-)
men VI sees jo mange ganger før det:-)

Nydelig bryllups LO! Helt herlige lilla farger, charms snøkrystallen og så flotte blomster! Du fikk frem det romantiske og kalde...perfekt til et vinter bryllup!!
Nydelig med den QK-diesen du har brukt bak blomstene og herlig alfabet også.

Ønsker deg en strålende og kreativ tirsdag!
Klem Laila.

Anonym sa...

Hei Elise.
Hyggelig å hilse på deg på Ski-treffet! Du lager mye fint og legger deg til hos meg slik at du blir med på bloggrunden min i ny og ne:-)
Beste hilsen Maria:-)

Trine sa...

Nyyydelig LO. I nyyydelige farger. Den var bare kjempefin:)

Gry-Heidi sa...

Så koselig det var å hilse på deg :) Hele helgen var helt perfekt, spør du meg, og jeg gleder meg allerede til høst-treffet :)
LO´en din er kjempelekker ! Nyyydelig pynt og farger !

Klem, Gry-Heidi :)

bestevenn sa...

Kjempeflotte bilder du har tatt av brudeparet. Og nydelig farge du har valgt på bakgrunnsarkene. Det var en strålende helg, og vi har virkelig noe å glede oss til til høsten.

Madeleine sa...

Tusen takk for koselig kommentar :) jeg er glad jeg tok mot til meg å meldte meg på treffet, for det var kjempemoro og ga absolutt mer smak, det so mer så trist er at jeg ikke kan den helga i oktober :C både samboeren min og pappa har bursdag den helga... men men, til våren er jeg i hvert fall med igjen! Nydelige LOer du har laget, og kjempefine bilder du har tatt! tittet litt på dem "in making", og du er kjempe flink :)

Jannhild sa...

Hei på deg Elise!!
Tusen takk for sist!! Det var kjempekoselig å hilse på deg på Ski-treffet!! Håper jeg får til å komme til høsten også, har lyst :))

Nydelig flott LO du har laget!!
Flotte bilder og nydelig pyntet!!

Go'klem fra Jannhild

Anonym sa...

Hei


så koselig at du vil bli medlem ;o)


Du kan sende meg en mail og presentere deg littegranne ;o)

Trykk enten på "kontakt oss"
eller
"Bli med i det store felleskapet" under bli medlem kategorien

eller bruk mailadressen

norskescrappere@live.no

Mvh
Jeanette www.norskescrappere.blogspot.com