mandag 29. mars 2010

Kort med tema/emne VÅR!

Jeg er så utrolig glad for at det endelig er mildvær underveis. Våren med sol og varme.... og trær, blomster, frukter og bær som spirer og gror, Jeg kjenner at jeg blir i veldig godt humør ved tanken på at vinterne snart er helt over og at våren snart er her for alvor. Jeg merker at jeg fortiden scrapper i veldig lyse og glade farger og at jeg blir i veldig godt humør når jeg går på bloggvandring og finner mange andre flotte vår og påske kort også! :) På Ski treffet stemplet jeg opp noen av Heidi sine Sarah Key motiver, har kost meg den siste uken med å fargelegge flere av disse! Derfor legger ut et kort til VÅR utfordringen på Kort O Mania. Synes denne lille gutten er så søt så må nok stemple opp noen flere av han en annen gang! ;) Har også brukt QK frosken for jeg syne den passer så fint sammen med den lille gutten med frukt bukse og genser! :) Jeg er av de som godt kan bruke blomser på guttekort fordi jeg elsker å bruke blomster - hehe, men synes også det er gøy å utfordre meg selv så her har jeg ikke brukt blomster og ikke bling...noe jeg nesten har med i alle brosjektene mine! ;) Stempel teksten synes jeg også passer til våren - Ny start og noen muligheter er noe forbinder med våren siden jeg føler at jeg nesten går i hi når vinteren kommer men at jeg kommer ut av en dvale og vekkes til livet igjen når våren er i anmasj! :) Har fargelagt med promakers og på skiltet skal enten motakers navn eller alder stå...men har ikke avgjort hvem som skal få det enda! :)

9 kommentarer:

bestevenn sa...

Så koselig vårkort. Den gutten er kjempesøt, og du har fargelagt så lekkert. Sees vi onsdag for scrapping?

bestevenn sa...

Og forresten.... tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania. Så ikke at du hadde lagt det inn der før jeg var inne på bloggen til Kort o Mania.

Aud Kirsten sa...

Et herlig vårkort! Kjempesøtt det motivet. Tusen takk for at du deltar på kort O Mania´s utfordring:o)

Trine sa...

Så flott kort i vårlige farger. Lykke til i utfordringen:) De stemplene er så søte:)

Anonym sa...

Ja det var et vårlig og grønt kort! Nydelig! Digger froskene!

Ønsker deg en riktig god påske!☺

Jeanette sa...

Så flott kort! :) Herlig med de froskene. Takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem.

Anne Bente sa...

nåååå så super sødt kort, og de frøer er heræige.

100000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring.

Linda S. L sa...

kjempe herlig kort i flotte farger, du har laget :) tusen takk for at du deltar på kort o manias utfordring!
klemmm fra Linda :)

Pinklady 68 sa...

Nyyydelig vår kort du har laget! Det stempelet er bare så søtt!! Herlige farger..skikkelig fint med QK diesen:-)

Har noe til deg i bloggen min:-)
Ha en fin tirsdag!
Klem Laila.