onsdag 24. februar 2010

Enda et kort!

Plutselig har jeg begynt å få litt sans for å lage kort...frem til sist sommer lagde jeg kun kort når jeg måtte, men nå lager jeg fordi jeg synes det er gøy! :) Legger ut et kort i dag som jeg lagde i helgen. Hadde kjøpt meg nye hattenåler og fjær på Panduro som måtte prøves ut, og fått masse charms i posten fra Kuttut.no. Har en forkjærlighet for klare  farger, noe som vel dette kortet bærer litt preg av, hehe! ;) Har også tenkt at jeg muligens stanser ut i QK en tekst eller navnet på den som skal få kortet, på forsiden, når jeg vet hvem jeg skal gi det til... Ønsker alle en fin kveld! :)

Ps: Vet jeg er dårlig på å kommentere i andre blogger fortiden, noe jeg egentlig koser meg masse med... men har delvis pc problemer om dagen men skal få eksperthjelpe på fredag, så da håper jeg at jeg snart er sterkere tilbake! :) 

3 kommentarer:

Trine sa...

Hei, flott kort:) Fint at du kan finne gleden i å lage kort også, bra med litt forskjellig, det gir bare mere kreativitet tror nå jeg:)

bestevenn sa...

Så fint dette kortet ble. Flotte klare farger som passer perfekt til bildet og temaet der.

Pia sa...

så super nydeligt kort