mandag 1. februar 2010

Elsker , elsker ikke? ;)

23.januar var jeg på scrappetreff på Strømmen. En super dag med gode venner og også mange jeg ikke kjente fra før som det var hyggelig å hilse på. Satt ved siden av Heidi og jo da...vi fikk da produsert noé..... men vi var vel også i litt flåsete humør så det ble minst like mye latter og prat. Hege tok bilde av Heidi og meg som tuller og lekesloss eller noe sånt...og Heidi gjenntok mange ganger den dagen at "Den man elsker tukter man" ..... Tolker det derfor dit hen vennen min at du er utrolig glad i meg, hihi! ;) Har brukt store og små deler av minst 4 mønsterark, blå kartong, foam til QK hjertet og QK Harvest alfabet, bling ord og swirler, hjørner fra Nille, billett m tekst, klistremerke bokstaver, flere blomster, perle hjerter/blomster,  og noe håndskrevet tekst. :)
Hyggelig at du titter innom bloggen min, legg gjerne igjen et spor etter deg... for da kan jeg besøke din blogg også! ;)

8 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Så lekker LO av deg og Heidi! Var et kjempe koselig treff:-)..du har fått med mye som gjenspeiler kvelden på denne LOèn...av stemning, humor og kommentarer....Koselig:-)
Skikkelig fine farger/ark og så mye fint stæsj du har brukt:-) Giggle blingen passet perfekt!

Håper du hadde en koselig dag som publikum på 20 spørsmål:-)
God Natt og sov godt, Elise!
Nattaklem fra en natterangler:-)

bestevenn sa...

Skikkelig kul LO, og her er vi på nett hele gjengen like over midnatt. Har scrappet helt til nå, det var så moro å være hos deg igår.

Bodil sa...

Kjempeflott side, Lambi :) Mange fine detaljer å se på her.

mettepip sa...

Så morsom LO Lambi! Flotte farger og veldig stilig pyntet!
klem fra
Mette

Pia sa...

super herligt layout med rigtig mange fine detaljer og farver

Rønnaug S. sa...

I alle dager. Her var det jo opptil flere innlegg jeg ikke har sett. Artig lesning og kjempefine LO'er. Tydelig ast du koser deg med verdens beste hobby.

I dag later jeg som om jeg jobber.... Det vil si at jeg vaser innom blogger og facebook når konsentrasjonen treffer golvplankene eller et par smågutter vimser innom heimekontoret. Trur jeg heller skal gå å passe potetkjelen...

Ha en fin dag :)

Nina sa...

Kjempekoselig og artig bilde. Ser ut som dere har det veldig gøy. Og en utrolig lekker LO du har laget. Her var det masse lekre detaljer, blomster, bling og andre småting å feste blikket på. Likte denne LOen din skikkelig godt.

oheidia sa...

Dette er favoritt lo'en over alle du har laget! Her har du fått med bilde, tittel og tekst som passer mitt i blinken. Det er sant at den man elsker tukter man - moro at du tok det med. Hærlig bruk av blomster og andre detaljer. Denne Lo'en er bare helt KONGE

- ja, og jeg er glad i deg. Godt du tåler å sitte ved siden av meg på treff. Hender jeg tar av litt vet du :=)