lørdag 6. februar 2010

Award fra Bojose, Laila og Nancy! Tusen takk damer! :)

Jeg har mottatt denne awarden fra 3 damer som er skikkelig flinke bloggere! Det er absolutt verd en tur innom disse damenes blogger, de ligger alle i min blogg liste! :) Og tusen takk for awarden damer! :)
Med denne Awarden følger en regel, og det er å skrive 10 ting som gjør deg glad. Dette gjør meg glad! :)
1.Familien min
2.Vennene mine
3.God helse
4.Sommer sol og varme
5.Bøker/lydbøker
6.Musikk
7.Dans
8.Scrapping
9.Scrapping
10.Scrapping!!!! ;)

Så var det å gi denne videre da....Mange som fortjener en award, og jeg jeg velger å gi awarden videre denne gangen til flotte blogger jeg ikke har gitt award tidligere, det er så mange flotte blogger at jeg kan bli helt målløs når jeg hopper rundt fra blogg til blogg. Mange som fortjener en award men denne gangen velger jeg å gi den videre til disse flinke damene som dere finner i min blogg liste:
Jannes Hobbykrok
Rønnaug sin blogg
Hannemors hverdag
Guro's Lekeplass
My Paper Art by Ingvild Bolme
Toto og Tutu

3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Bare hyggelig, Elise!
Syns Lambi fortjener award for alle hyggelige kommentarer, være en gledespreder og for all inspirasjon:-)
Takk for et kjempe koselig treff igår også:-)
Nå er det MGP finale på programmet her.
Ha en fin lørdags kveld!
Klem Laila.

Guro sa...

Tusen takk Lambi, eller Elise:-)
Nå ble jeg virkelig glad. Jeg koser meg på besøk i bloggen din og det er en ære for ikke snakke om en stor glede, å få en award av deg.
En ordentlig "hverdagsglede" er det:-)
Du fortjener den tilbake igjen!!!
Ha en flott helg videre!
Klem fra Guro

Anonym sa...

Tusen takk, søte du! Jeg blir så glad for alle de koselige kommentarene og ordene dine jeg og nå også for denne koselige awarden!! ♥

Fortsatt fin helg til deg! ☺