lørdag 7. januar 2012

''Punch it! Dies it! Cut it!''

''Punch it! Dies it! Cut it!'' Heter utfordringen hos Kort O Mania denne gangen. Og jeg kan vel si det sånn at det er lenge siden jeg har laget noe som passet bedre til en utfordring, hehe. Jeg har brukt Qk alfabet, bobler, såpeboble flaske og pinne, gress og blomster, NS hjerter, og MS bord punch på kanten av det ene arket. Dette blir tilsammen ganske mange dies og puncher. Og selv om LOen er ganske ren og enkel tok den tid og lage pga all punchingen og stansinge! ;) Men jeg har elsket dies fra den dagen jeg oppdaget scrapping, så jeg koste meg masse! :) Og med det herlige bilde som utganspunkt måtte jeg bare lage en fargerik og glad LO! :) Og teksten, boblene, såpeboble flasken og pinnen, og blomsene er laget av foam. Synes det er et kult materiale som opphøyer og lager liv i siden også selv uten å bruke høye limputer. Har også pyntet med to charms - en såpeboble pinne det står LOVE på og en liten øyenstikker med krone på. Ellers har jeg brukt to Bazzill ark og et mønsertark som lå i restekassen min.
Ønsker alle som titter innom en god lørdags kveld/natt og fortsatt god helg! :)

14 kommentarer:

Sivic sa...

For en herlig LO!!
Blinkskudd av et bilde og flott pyntet LO!!
Ha en fin natt : )

Jeanette sa...

Utrolig flott layout, Elise :) digger fargene, diesene også. Og selv om det ser Clean and simple ut, så er det neppe helt simpelt. :) tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Klem Jeanette :) Ps! Håper vi sees på Ski-treffet. Jeg har iallefall meldt meg på! Ha en flott søndag og en fin kommende uke!

Hanne sa...

Herlig LO! Mange flotte detaljer her. Takk for sist.

Anne Bente sa...

NYYYYYYDELIG som altid ♥♥♥

knusss

Lenas kort sa...

Hallo Elise:-) Takk for sist :-) Hygelig som alltid:-) Så nydelig lo du har laget her :-) Flink du Elise:-) Gleder med til innlegget med de tre julekortene ;-) Spesielt det som ikke er heeeeelt kvadratisk ;-)hi,hi.....ha en flott Søndag :-)

♥ Mys ♥ sa...

Hei! :D
Så koselig at du fant veien til meg og la igjen en hyggelig kommentar:)
Slik kunne jeg besøke deg også:)
Har kost meg med å titte i bloggen din - wow så mye lekkert og nydelig du lager:)
Bildmålarna har så mange søte motiver og jeg fikk endelig mitt første i desember (Premie, Mimosa - flower Boat).
Legger meg til som følger hos deg - likte meg veldig godt her:))
Ønsker deg et godt nytt år - håper det blir kreativt og flott:)
*Klem fra Inger*

Knerten sa...

Herlig LO, Elise :-) Er spesielt begeistret for gresspunchen, den er så fin. Masse annet flott også, og på tross av mye jobb ser det ganske så rent ut, og det synes jeg faktisk er ganske så fint.
Ha en solstrålende søndag :-)
Klem

My Hyde Away sa...

Takk for sist, slltid hyggelig å prates :) Så flott denne ble. Morsomt med det du har puncha ut /diesa ut. Jeg synes også det er flott når du tar igjen såpeboblene i det du dieser ut. Takk for at du deltar hos Kort O Mania.

Linda W sa...

Takk for hyggelig hilsen koselig, godt nyttår til deg. Stilig lo du har laget enkel og herlig:)
Klem

Bodil sa...

Så flott LO, fin bruk av puncher/dies :)
Jeg har ikke kommet igang med noen LO ennå i år, men nå har jeg bestilt framkalling av bilder så da blir det vel litt etterhvert.
klem :)

bestevenn sa...

Kjempefin LO, og herlig med dies. Illustrerende til bildet.

Linda W sa...

Hei igjen.
du lurte på bildet på lerret det er en serviett. Elsker sagen servietter de er jo så skjønne spesielt ho jenta her:)
Ha ein fin dag;:)

Kjerstin sa...

Skikkelig herlig LO, Elise!! Inspirerende! :D
Vil snart lage LO igjen jeg også!

Ha ei fin uke videre!
Klem! c",)

Heidi sa...

Herlig LO!
Lekre farger og flotte detaljer:)
Ha en fin kveld, klem:)