onsdag 7. desember 2011

Passion for ProMarkers: Week 129 - Mega Christmas challenge

The Theme is “CELEBRATIONS”, so I want to celebrate Christmas! :) 
The stamp is from Bildmålarna and of course colored by my ProMarkers! :)

Ellers har jeg brukt Spellbinders rammer, TH klokke dies som jeg bare digger, Snøfnugg fra en MS bord punch, Magnolia juletre dies, blomster og bling fra diese boksene mine. Kartonen er som vanlig Bazzill også (tror) jeg det brune "gledelig jul" arket kan være fra Papir Gleder og det øverste grønne vet jeg at er fra en norsk forhandler men kommer ikke på hvem, som vanlig! ;) 



Ute daler snøen nå...og det er vel ingen hemmelighet at jeg ikke er helt glad for det...Men får jo litt mewr julestemning da! Og det er jo kos i disse desember dager! Igår bakte jeg pepperkaker med kusine og tante og vi avgjorde fort at dette blir/er en ny tradisjon! Bestemte meg for å møte opp m ed nisselue og røde kinn og musefletter uten å si noe om det på forhånd....og det skal ikke mer til...Det ble veldig suksess, hahahaha! ;) Museflettene er under nisselua, så de kom ikke med på bilde....måtte nemlig bake med denne varme hjemmestrikkede lua....for når jeg først kom sånn så fikk jeg jo ikke lov å ta det av, hihi! ;) 
 Ønsker alle en en god natt og fin ny dag imorgen....med eller uten snø! ;)

13 kommentarer:

Bodil sa...

Så nydelig julekort du har lagd. Flott med den klokka i bakgrunnen.
Morsomt at du tok på nisselua og dro til de. Fint å lage litt moro i denne tida før jul.
Fant ikke den diesen på den siden. Men kanskje jeg kommer over en en gang. Hadde vært litt artig med en brannbil da, siden jeg fikk en dies med brannmannklær i kalenderen min.
Ha en riktig fin adventsuke du også, klem :)

Lenas kort sa...

Nydelig julekort :-) Herlig med litt Tim Holzt på ;-)...å lille Mimosa da :-) Ser ut som julebaksten er i boks! :-) Fint bilde :-) Ha en flott og snørik Onsdag :-)
PS:Blir i allefall litt lysere ute da :-)

Mona sa...

Nydelig julekort du har laget!
Kjempekul den klokka, tror jeg må ønske meg en slik en til jul...

Ha en fin adventstid!
Klem Mona :-)

Jeanette sa...

Åh... Elise. Du var nå ordentlig julete! Kjempekoselig. Tror det var veldig mange som bakte pepperkaker i helgen som var. Koselig er det og julestemning når pepperkakene stekes i oven.
Et herlig kort har du også laget. Flott stempel du har, er visst det samme jeg har kjøpt. Og den TH klokka har jeg også kjøpt nylig. Herlig med Magnolia-treet. Det har jeg innmari lyst på.... Tror nesten jeg må skaffe meg det altså. Jeg har TH treet, men det er ikke like fint, det er mer kult...

Ha en fortsatt fin dag, og håper du kommer deg frem i snøen...

cecilie sa...

Så koselig, jeg liker sånne juledager =D Og nydelig kort du har laget =D

Sissel sa...

Kjempeflott kort, fint med klokka sammen med motivet. Og koselig med pepperkake baking :)
Klem Sissel

Pinklady 68 sa...

Ble en vellykket bakedag og ser at dere koste dere:-) Koselig bilde!!
Et nydelig julekort med lille søtnosen i grønt!! TH diesen veldig dekorativ sammen med mønster ark og pynt!
Fått skikkelig julesteming nå når snøen endelig kom...super fint ute!!! Desember er jo bare vakker med snø, blå himmel og sol..enig?:-)...Ja, light?:-)

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

oheidia sa...

Takk for at du deltar hos Pfp, må jeg først og fremst huske å si. Kortet ditt er nydelig både i farger og layout. Det juletreet så veldig kjent ut, hmm?
Gleder meg til neste uke for da møtes vi. Klem

bestevenn sa...

Så søte dere er da... !!! Tenker julestemningen kom sigende da dere holdt på. Jeg har nå spist opp pepperkakehjertene Turid hadde med og har vel gått opp en kilo bare med de!

Gro sa...

Takk for sist Elise. Dette var et herlig julekort. Elsker grønnfargen din. Og selvfølgelig liker jeg jo også både Mimosa og den klokka.
Ha en fin helg.

Klem :o)

Takk for at du deltar hos PfP.

Eva sa...

Dette var et fantastisk fint kort...nydelig fargelagt ,tøff den klokka
ser ut som dere koste dere med pepperkakebakingen....:)

Knerten sa...

Guri land, for en herlig grønnfarge på motivet, dette likte jeg, Elise ! Flott kort :-)

The Crafty Den sa...

Hi Elise, what a gorgeous card. I love the image and your details are perfect. Thanks for joining us at PFP for our Mega Christmas challenge. I hope Santa brought you lots of lovely goodies. Hugs, Denise x