mandag 12. desember 2011

Julestemningen siger på

I helgen har jeg spist ribbe middag hos en venninne, bakt pepperkaker hos en annen venninne og vært på julekonsert med familien, så nå kommer julestemningen sakte sigende på. :) Har gått i mye kortproduksjon i det siste også...og nå er det vel på tide å skrive på disse kortene snart.... Skrevet 2 i kveld som jeg skal sende i morgen...så får jeg vel skrive noen flere de neste dagene. :)
Legger ut to kort idag jeg. Enda litt mer Bildamålarna motiv på det første kortet..... men dette motivet har jeg lånt av Gro og fargelagt med Promarkers. er det ikke ei søt jente? :) Den fine julediesen er lånt av Inger på sist Skedsmo treff, og snøfnuggene er fra ulike egne og lånte MS puncher. Tekst stempelet er fra NNS og båndet var i et kit fra Skitreffet. Ramme diesne er fra Nellie Snellen og QK, og blingen er fra alt mulig boksen min. ;) Og ark.....ja de har jeg som vanlig ikke helt kontroll på, men fine er de iallefall, fnis.... ;)

Neste kort er med Tilda som jule engel. Mener hun er stemplet opp fra Heidi i fjor jul. Ramme diesene er fra QK og Nellie Snellen, swirlen er fra Magnolia. Blomstene kjøpte jeg i Tønsberg ifjor sommer...har først brukt dem i år, men søte er de og de ble enda søtere med litt glitter på, synes jeg! :) Teksten husker jeg ikke forhandleren på.... men her vet jeg at arkene kommer fra Maja Design og kartongen er jo bazzill da! :) Og charmsen er kjøpt hos Kuttut.no! :)
Ønsker alle en fortsatt flott førjulstid uten alt for mye stress! Husk å kose dere...det blir jul uansett hva vi rekker eller ikke rekker å gjøre før julaften! ;)

12 kommentarer:

Yvonne sa...

Så lekre kortene dine var Elise! Nydelige.
Her er jeg skikkelig på utur når det gjelder julekort, så det spørs hvor mange jeg får ferdig før jul... Pytt-pytt.
Ha en strålende uke, med masse julestemning!
Klem

Jeanette sa...

Kjempelekre kort du har laget! :) Kos deg i adventstiden, du også! Klem Jeanette :)

Christina sa...

This looks really gorgeous Lambi!!
Hugs Kristel

Grethe sa...

Nydelige julekort!! Så delikat pyntet! Og de stempetrykkene er jo bare supersøte begge to!

Knerten sa...

n veldig koselig helg .-)
Nydelige begge disse kortene dine også, likte spesielt godt det øverste med det søte motivet, og fargene. Det er noe med den kraftfargen, det blir i grunnen alltid så fint.
FLott det siste også, med søte engleTilda.
Ønsker deg en fortsattt god uke, Elise.
Klem
T.

Knerten sa...

Skulle eg. stå: høres ut som du har hatt en veldig koselig helg ! (Slik går det når man ikke titter før man trykker...)

Lenas kort sa...

Så nydelige kort du har laget Elise :-)Fint att du koser deg i disse førjuls tider :-) Ha en flott kveld :-)

Sissel sa...

Nydelige kort Elise, så herlige farger og vakkert pyntet.
Effektiv helg du har hatt, masse koselige juleaktiviteter.
Klem Sissel

Kjerstin sa...

Så mange koselige julekort!! :)
Kjenner julestemninga siger på her også nå :) - men har ikke fått scrappa noe særlig julekort, da...
Hvis du vil bli med i trekninga av en nyyydelig juleCD må du stikke innom her på den andre bloggen min: http://kjerstinsverden.blogspot.com/2011/12/give-away.html
Ha en fortsatt fin advent!
Klem!

Heidi sa...

Så koselige julekort!
Nydelig pyntet begge to og med flotte detaljer:)
Høres ut som du koser deg masse i førjulstiden. Det er bra, man skal ikke ødelegge denne koselige tiden med stress og mas.
Ha en fin kveld, klem:)

Sivic sa...

Takk for koselig hilsen!!
Høres koselig ut med snø, det blir en egen julestemning av det : )
Julekorta dine er nydelige, lekre papirer, flotte oppsett og fint fargelagte!!
Du har laget mange fine julekort i år!!
Ønsker deg en fortsatt fin adventstid, kos deg!!

Ida sa...

Hei. Så flotte julekort du har laget, like fine begge!:)) digger begge motivene selvfølgelig...i morgen sendes de siste julekortene ut, så nå er boksen tom. Bare og fylle opp igjen til neste jul!:)) klem