fredag 7. oktober 2011

Lite eske

Denne esken lagde jeg tidlig i sommer, men så fant jeg ut at den ikke var blogget så jeg legger den ut i kveld! :) Oppskriften fikke jeg av Yvonne og Tilda stempelet også faktisk, hihi, tusen takk! :) Tekst stempelet vet jeg også at jeg lånte men plutselig er jeg usikekr på av hvem....men tror det var Lena eller Laila....sorry om jeg bommer nå....søtt tekst stempel er det ialefall! :) Har ellers brukt grønn bazzill, Magnolia rose ark og det rosa arket er baksiden av ett eller annet mønsterark jeg er usikker på navnet på nå. Og en liten charms av en hånd med hjerte inni + roser fra WOC og Papirloftet! :) Har ikke bilde av det som skal oppi den esken og har ikke fått surret meg til å gi den bort enda, så vi får se hva det blir...men det første jeg tenkte var en liten pose blomsterfrø, men kan også fylles med andre små skatter....vi får se! ;)
Takk for alle hyggelige besøk! Setter pris på dere alle sammen! :)

10 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Jepp, det oser av nabobrett lange vei, og jeg likerè!Nydelig ble dette, Elise, og Tildaen er så kjempesøt! Ønsker deg en knakendes glad helg!
Janne på landet.

Jeanette sa...

En herlig liten eske, Elise. Syns Tildaen var superherlig også. Nydelige ark og pynt. Ha en strålende fin dag. Klem Jeanette :)

Knerten sa...

Kjempeherlig, Elise :-) egentlig ganske ålreit med noe sommerlig nå når høsten tar et stadig strammere grep rundt oss, med kaldt vær og skumslig vind..
Nyt solen og ha en flott helg !
Klem
T.

Pinklady 68 sa...

Så begynnelsen på denne "live" og slutt resultatet ble bare nydelig, Elise!!
Herlige farger, mønster ark, Tilda og roser!
Vet ikke om du har lånt stempelet av meg:-)...jeg har det ihvertfall:-)

Ha en fin helg! KLem Laila.

oheidia sa...

Nydelig gavepose og oppi denne kan du vel legge alt fra en liten frøpose, små hagehansker og urtedrops, feks.

Eller du kan putte oppi hobby, Japp, tyggegummi, bamsemums etc og gi den til meg:)

Eller, hva med karsefrø, masse bomull og en leverposteiboks - da kan noen så karse og spise karse på leverposteibrødskiva si?

Huff, nå begynner fantasien min og løpe løpsk!
Sees snart. Klem

Sissel sa...

Søt liten eskeboks, nydelige Tilda og herlige farger. Savner sommeren allerede jeg.
Ha en fin helg
klem Sissel

Linda S. L sa...

HEIA:)
takk for koselig hilsen i bloggen min :)
Jeg fant ut at jeg hadde 1 motiv ifra dem, et vinter/julemotiv, som jeg fikk for ca 1 år siden jeg og, men jeg har merkelig nok ikke brukt det mer en 1 gang! Men det tror jeg at jeg skal lete fram igjen nå ja :D

Herlig Tidla kort/eske du har laget her forresten, flotte farger :D Jeg er veldig glad i rosa og grønn sammen selv :D :D
klemmm

Marianne sa...

Nydelig! Flotte farger, herlig motiv og vakkert pyntet!
Ses vi i Ski neste helg?
♥ Marianne

May Britts papir og sånt sa...

Nydelig. Flotte farger, pynt og oppsett.
Ha en fortsatt fin dag.
Hilsen May Britt.

Nina sa...

Nydelig, Elise. Søtt motiv og søte detaljer. takk for i helgen:) Klem