tirsdag 9. februar 2010

En LO fra Nyttårskvelden

Jeg var hos O'Heidia på nyttårsaften sammen med hennes datter...  De var litt hanglete og ble derfor hejmme mens far i huset og sønn var på fjellet med venner. Men vi hadde en rolig og hyggelig kveld og spiste god mat, så vi led ingen nød i lavlandet. Jenny hostet stygt av astma og hadde derfor vært inne i mange dager fordi kulden gjør henne værre....Men det var ei jente som var overlykkelige over å få komme ut kl.24 på natta å se på raketter og møte venninna si....De fniste og lo og kastet snø på hverandre og hadde det kjempe moro en drøy halvtime...Kanskje ikke helt godt for astmaen, barn må jo få være barn og må få lov å komme ut en tur om natta på NYttårsaften, sånn er det bare! :) Tok en herlig bildeserie av Jenny og hennes venninne som bare måtte scrappes....og dette ble resultatet....PS...mangler en ting....skal sette en tag under det store bildet som bare stikker litt ut...og der skal det stå litt mer tekst om situasjonen og kvelden! det kom jeg på når LOen igrunnen var ferdig...så jeg blogger den som den er jeg nå! ;)
 Hadde blått og hvitt som utgangspunkt i fargene også synetes jeg det ble litt kjedelig og manglet noe....Derfor blandet jeg inn bazzill bling rosa og det spritet opp det hele litt synes jeg! :) Har brukt snømann filtbord,  blått bånd med charms spenne, gjennomsiktig snøkrystall bånd, glitter lim og perler og perleswirle, noen blomster fra bl.a Prima, splittbinders, Making Memories klistremerke bokstaver, QK - snøkrystall, votter og alfabet også avsluttet jeg med lit hvit stempelsværte på kantene. :)

Kjempe hyggelig at dere besøker bloggen min og legger igjen så mange fine kommentarer! Blir så glad hver gang! :)

7 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Den ble bare så stilig denne LOèn av Jenny og venninna hennes!
Vinterlig og nydelig med masse fint stæsj:-)
Likte virkelig godt oppsett og fargene:-)
Ha en fortsatt fin kveld, Elise!
Klem Laila.

Guro sa...

Stilig LO fra nyttår, masse herlig pynt :-D
Ser ut som de to jentene virkelig koste seg!
LO'er er en fantastisk måte å bevare stemninger og inntrykk, syntes jeg!
Skjønner godt at du avslutter award runden for denne gang, men syntes du måtte få den :-D
Har kost meg så masse her inne i det siste!
Klem Guro

oheidia sa...

Nydelig lo og supermorsom i farger og detaljer. Må vise denne til Jenny etterpå. Hun spiser kveldsmat nå. Hærlig med bling, blomster, snømann og votter! Liker tittelen :=)

Nina sa...

En vinterlig og flott LO. Var det denne som ble til under middagen idag?:)hi hi:o)
Stilig oppsett med de fire bildene sammen og et alene over. Kjempesøte de vottene du har pyntet med.

mettepip sa...

Så flott og vinterlig LO Elise. Herlige bilder også! Du er produktiv du;)
klem fra
Mette

bestevenn sa...

Kjempeflott oppsett med bildene dine. Og mye flott illustrerende pynt.

jannes hobbykrok sa...

Kjempetøffe LOer!Nå har jeg lastet ned enda en viruskontroll,men finner ikke noe galt på pc`n!Den eer bare tre uker gammel,og så ringte jeg IT ansvarlig på Lefdal,men de sier man ikke kan få virus av å gå inn på en nettsidde eller blogg,kun ved å åpne usikre mailer eller vedlegg!Finner som sagt ikke noe sånnt her,så jeg håper det ikke er det!Sjekket også bloggen via to andre Pc`r,men oppdaget ikke noe!Håper ikke det blir flere problemer!Ha en flott onsdag!
Klem,Janne