lørdag 13. februar 2010

Åge Sten Nilsen (Glam fra Wig Wam)

For ca. et år siden var jeg i Oslo med min venninne fordi Åge Sten Nilsen hadde lansering av egen cd. Min venninne er veldig fan og jeg kan vel si at jeg har blitt endel påvirket med tiden, hehe. Scrappet disse LOen for en god stund siden men i disse Korslag tider og når Wig Wam akkurat har gitt ut ny cd fikk jeg litt lyst til å legge dem ut! ;) Fikk nemlig tatt ganske så artige bilder denne dagen... Min mening var å ta bilde da han signerte min venninnes cd, mange gikk bak bordet han satt ved og fikk venner til å ta bilde av seg selv sammen med han... Men siden jeg er litt sjenert, hehe, og heller ikke kunne komme meg bak bordet med stolen min nøyde jeg meg mer enn nok ved å ta det bildet jeg tok først... Men da reagerte damen som hjalp til å organisere opplegget... Hun "befalte" Åge ut på gulvet så min venninne kunne ta bilde av meg sammen med han og etterpå fikk jeg summet meg til å ta bilde av venninna mi sammen med han. Han var i skikkelig show humør... (kanskje ble han påvirket av at jeg der og da syntes hele opptrinnet var ganske så flaut og det syntes nok på meg...) :) Så først satte han det ene benet på hjulet mitt og skulle liksom se litt kul ut og etterpå måtte vi "ta et koselig bilde" sa han og ga meg en klem.... Jada opplevelsen er et artig minne og jeg var glad jeg ble med til byen denne dagen, men der og da var jeg i ferd med å synke i jorden og ønsket meg vel et stort hull i gulvet på Byborten senteret i Oslo, hehe! ;)

8 kommentarer:

mettepip sa...

Så herlige bilder da Elise! Skjønner godt at du ble litt flau, hadde nok jeg blitt også;)
Han er vel en skikkelig showmann. Så de på Vinterbro en gang, men jeg var der bare for å handle;)
Skulle gjerne vært på Queenshowet hans jeg. Håper han setter det opp i Sarpsborg eller Fredrikstad igjen. Det skal visst være skikkelig bra. Måtte jo som Østfolding heie på Åge under korslaget også.
Ble fine LO'er ut av episoden din, og sikkert morsomt å se tilbake på!
Ha en fortsatt fin helg!
klem fra
Mette

Pia sa...

super flotte layouts med lækre farv er og detaljer

bestevenn sa...

Stilig Lo, flotte bakgrunnsark,morsomme bilder og masse fin pynt. Takk for lang scrappedag igår/inatt!!! Har følt meg på etterskudd i hele dag.... haha

Pinklady 68 sa...

Ååååååh, disse to LOène er bare så råååååå kule!!!
Stilige og morsomme bilder:-)
Oppsettet, alt det orange, svarte og sølv detaljene er helt perfekt!
Bling gitar og bling rock star...hel knæsj:-)
Virkelig koselig minne å scrappe.

Ha en strålende kveld og en fin fastelavenssøndag!
Klem Laila.

Anne Bente sa...

total flot lo, lækre farver også, og skønne billeder
ha en dejlig dag.

Guro sa...

Å så tøffe disse var, virkelig gjennomførte LO'er, stilige farger. Hadde nok også vært litt flau der, men det ble 2 herlige sider og en god historie ut av det :-)
Klem

Nina sa...

Så herlige bilder. Morsom historie i ettertid detta da, selv om du var litt flau der og da;)he he. Skikkelig glam faktor over disse sidene. Masse kule detaljer! Ha en fin søndagskveld:)

Anonym sa...

Nei, så stilig at du har møtt han da! Vi syns han er kuuul her i huset altså!!!

Flotte og fargerike LOer du hadde lagd! ☺