onsdag 4. november 2009

Er min bror super mann?

Hmmm, jeg tror min bror må være Supermann...? Det er iallefall herved bekreftet at min brors kjæreste er Super Girl! :) Bare se på bildet på denne LOen! Synes det er såå utrolig kult så jeg måtte jo bare scrappe det!!! ;) Det er min bror som har tatt bildet og du finne dette og flere bilder han har tatt her: http://etfotoliv.blogspot.com/ Takk til alle som legger igjen så masse hyggelige meldinger her i bloggen min! Ønsker alle en flott lille lørdag! ;)

6 kommentarer:

Kjerstin sa...

Hi, hi - jeg så en film som het SuperGirl en gang, og hu så akkurat sånn ut!!! ;)

Stilig!!

Scrappy klem C",)

Madeleine sa...

så stilig bilde! og LO! syns det var kjempe fint med treet på høyre siden der :)

Nina sa...

Så kuuult bilde!!! Kjempefin Lo. Likte veldig godt blomstertreet ditt:)

bestevenn sa...

Den LO en og det bildet er så morsomt. Det er vel helt klart at din bror er en super mann?

Gladie sa...

Juhu, så kul LO - bildet var jo bare så herlig, da :) Takk for kommentar i bloggen min, det var koselig - så fant jeg din :D Supre bilder av deg og O'Heidi nedenfor her :) Klem, Irene

oheidia sa...

Ja dette er i hvert fall super girl og siden de er sammen så må han jo være supermann! Stilig bilde og veldig artig og kreativt lagd!

God tur til Tyskland forresten!