søndag 3. april 2011

Med Leon i Frognerparken

Scrappehuset har en oppgave nå hvor man skal lage noe ut i fra hva man tenker rundt ordet Nytelse. Og dette er altså mitt bidrag! :) 
 Det er ikke mange bilder jeg tar ut av gamle album. Bestemte meg da jeg begynte å scrappe at jeg ikke orket å starte langt tilbake i tid men begynte å srappe fra den dagen og bilder tatt fra da av. Men dette bildet har jeg alltid vært utrolig glad i! Det er tatt en vårdag i Frognerparken i 2001 og jeg har Leon fatterbarn på fanget!Ikke rart man nyter dagen og livet med slike små go'inger i livet sitt!!! :)
 Har brukt QK hjerte,tre og gress. Sommerfulg fra MS, knapper fra Panduro, blomster fra Bikuben og  Wild Orchid Crafts, Store og maå klistremerke bokstaver og jeg er sukikker på forhandler, + Bazzill og Peon ark med forglemmegei som er min definitive favoritt blomst!!!  :)
Scrappehusets premie denne gangen er Ark fra Maja design, hurra det vil jeg gjerne vinne!! Det er definitivt Maja design og Peon ark jeg har brukt aller mest av den siste tiden! De har begge så utrolig masse nydelige ark! Så denne Maja premien hadde det vært stor stas å vinne! ;) Hihi!

Også må jeg takke alle de flotte damene som var på Skedsmo treff på fredag for en kjempeflott kveld! Jeg koser meg masse sammen med dere hver gang! Elsker denne fantastiske hobbyen som gir så mye glede både sosialt og kreativt! :) Ha en flott søndag alle der ute i blogglandia! ;) Nå skal jeg lage 13 årsdags kort! :)

23 kommentarer:

Yvonne sa...

Heisann, og takk for sist! Helt enig, vi har det superkos på disse treffene!
Herlig LO du har laget! Skjønner godt at du ville bruke det bildet, for det var kjempeflott! Og så herlige farger det var her.
Ha en flott søndag du og!
Klem

Knerten sa...

Så flott Lo, Elise - lagde du denne på fredag, eller husker jeg rett, og du begynte på den på Ski-treffet ?? Kanskje det bare er treet jeg kjenner iegjn...
Kos å se edg igjen på fredag, håper ikke d blir lenge til neste gang !
Ønsker deg en fin uke :-)
Klem
T.

jannes hobbykrok sa...

Fantastisk nydelig Lo! Det treet med knapper og stæsj var bare rålekkert! Nydelig bilde og!Goinger!
klem,Janne

Rønnaug S. sa...

Kan godt skjønne at det bildet representerer nytelse. Kjempekoselig. Og ark og pynt er bare så passe til! Nydelig :)

Nyt kvelden og uka som kommer :)

Gro sa...

Er så koselig med sånne små skjønninger. Er så heldig å få kose med 9 stk hver dag på jobb. Og denne LO'en ble så koselig, i lekker farge.
Klem, og takk for sist :o)

Nina sa...

Herlig LO. Digger treet ditt. Flott oppsett og nydelige fargesammensetninger. Koselig bilde med en skjønn liten Leon. Ha en fin søndagskveld. Klem

Jeanette sa...

Nydelig layout, Elise. :) Herlige detaljer med QK og andre dies. :) Ha en fin uke! Håper vi kan sees på neste treff! Klem fra Jeanette :)

Pinklady 68 sa...

Takk for en kjempefin fredags kveld og skravling til langt på natt:-)
Denne nydelige LOèn har jeg sett IRL..helt nyyydelig!!! Til bildet passer teksten, treet med knappene, QK-hjerte:-) og de søte sommerfuglene!!
Ha en fin kommende uke Elise!! Snakkes:-)
Klem Laila.

Lenas kort sa...

Takk for nok en hyggelig treff kveld :-) Se her er jo den flotte lo'n som du laget på Ski treffet :-) Skjønner godt att du er glad i dette bilde :-) Syns dette treet ditt ble så flott (godt att du fant det igjen da ;-)) Ha en fin søndags kveld :-)

Pia sa...

wow so nydeligt lo, lækre detaljer
knus Pia

Sissel sa...

Hei og takk for sist:)
Nydelig LO, kjempefint bilde av dere 2 og det treet var flott pyntet, stilig med knappene.
Klem Sissel

Mona sa...

Takk for sist! :) For en fantastisk flott LO. Digger treet!!

mettepip sa...

Kjempeflott LO Elise! Skjønner godt at du har lyst til å brke det koselige bildet. Synes treet ditt var så flott, og teksten da!
Ha en fin og kreativ uke!
klem fra
Mette

Christina sa...

This looks really gorgeous dear! So sweet!
Hugs Kristel

Villblomsten sa...

Flott og koselig :-)

Bodil sa...

Kjempeflott LO du har lagd. Så flott med de diesene du har brukt. Koselig bilde :)
klem :)

pia iris sa...

lekkert!!!!!
likte alt her. fargene og det kule treet og det flotte bildene. ja alt.
ha en flott kveld. klem pia

Elisabeth Helland sa...

du verden, du verden, så flott med det treet og for et fargevalg...synes også det er artig å se qk i bruk litt rundtomkring enda.. :o)
takk for et flott bidrag til oss i ScrappeHuset, ha en fin fin dag videre

Torill sa...

Så hærlig denne var! Digger det treet!!
Og hærlig tittel!!
Tusen takk for bidraget ditt!!

Kjerstin sa...

Fantastisk fin LO, Lambi!! Er noen flink, er det du!! Misunnelig på LO'ene dine... - jeg må nok snik-kikke og herme litt, kanskje... ;D
Takk for alltid koselig besøk inne hos meg!
Regn her også idag, men snøen - den er det lenge si vi har sett her på Vestlandet ;)
Klem!

My Hyde Away sa...

Flott Lo, med et utrolig koselig bilde. Liker fargene og det utrolig kreative treet.

linn kr/sykepleier sa...

Så deilig fargevalg. Stilig oppsett og fantasifull pynting. Meget lekkert! :D

Takk for at du deltar. :D

Iselind sa...

Wow, det treet var skikkelig flott!
Artig å lete frem gamle bilder, og jeg signerer Elisabeth: artig å se QK igjen- det er lenge mellom hver gang!

Takk for at du ble med på utfordringen inne hs ScrappeHuset.

Ønsker deg en fortsatt fin uke.