mandag 6. september 2010

Scrappehusets utfordring - La deg inspirerer av høsten og fargene orange og grønt!

Denne utfordringen likte jeg godt! Dette er farger jeg er glad i å bruke og som jeg blir glad av! :) Er ikke så glad i den delen av høsten som forteller meg at det går mot vinter og kalde dager, men en litt varm høst dag med flotte høstfarger ute, den kan jeg nyte skikkelig....og må da gjerene ut en tur å ta litt bilder f.eks! :)
Dette her er bidraget mitt til oppgaven denne gangen: Har bl.a brukt små runde speil,  blomser og og runde store bling fra en lysmansjett fra Nille her, blomter og blader fra Papirloftet,Prima og Kuttut , glossy accent, husker ikke navn på kartong og ark -sorry, skrue-splittbindersen husker jeg ikke hvor er fra, spellbinder dies, Magnolia Edwin lånt av O'Heidia og fargelagt med Promarkers.
Takker for alle hyggelige spor dere der ute i bloggland legger igjen i bloggen min! Setter utrolig stor pris på det og ønsker dere alle en fortreffelig uke! :)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint kort, i nydelige farger!! :)

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Hilste på både Bestevenn og Knerten, ja :) Mange hyggelige damer som var ved bordet vårt (bare hyggelige damer!), så du skulle vært der du også :) Kos deg på Ski-treff da!

Trine sa...

Nydelig kort i ordentlige glad farger:)

oheidia sa...

Veldig hærlig kort i Lambi-farger! Kjempefint motiv som du ikke har lånt av meg :=)
Kjempefin blomsterpynt også. Grønt er skjønt!!!

Lambi sa...

Rettelse, Lånt av Bestevenn Hege mente jeg visst! :) Det er sant det! :)

Heidi sa...

Høsten er en flott årstid den!
Herlig kort du har laget her i nydelige farger:)
Flott pyntet også.
Klem:)

jannes hobbykrok sa...

Herlig kort! Skikkelig gromt guttekort!
Klem,Janne

Pinklady 68 sa...

Et herlig og flott høstkort!
Flott fargelagt Edwin (lånt denne av Hege jeg også:-) Nydelige mønster ark, flotte blomster og fin detalj med speilene.

Ha en fin kveld Elise!
Klem Laila.

bestevenn sa...

KJempefint kort du har laget med Edwin som som du hadde glemt at du hadde lånt av meg!!! Haha. Det var en av de to første jeg kjøpte, skulle bruke ham i bryllupsalbumet til Bernt Oddgeir og Hayley! Så treffes vi på torsdag. Gleder meg.

Gry-Heidi sa...

Så flotte høstfarger og et nyyyydelig kort ! Nydelig pyntet og det var stilig med de små speilene. Edwin (som du har lånt av Hege *lol*) er nydelig malt!
Ses på torsdag, det blir koselig :o)

Klem :)

Bodil sa...

Kjempefint kort i flotte høstfarger. Så flott pyntet og de små speilene var en fin detalj.
Klem :)

Mona sa...

Kjempefint kort i nydelige farger!
Flott pyntet. Stilig å bruke speil.

Ønsker deg en kreativ uke!
Mona :0)

pia iris sa...

nydelig kort i samstemte farger. flott pyntet.
klem pia

Knerten sa...

Herlig kort, Elise. Ebig med deg; høsten er vakker, med fargene og den friske luften :-) Morsomt med de små speilene du har brukt, og ballongen - kul !

Torill sa...

Så lekkert!!!
Tusen takk for at du deltar på utfordrignen vår! Likte så godt de blanke greiene du har brukt jeg! Hærlig!

Iselind sa...

Kjempeflott kort- jeg likte også godt det blanke inni ballongen.
Tusen takk for at du er med på utfordringen inne hos ScrappeHuset.

Ha en fin dag.

Iselind