mandag 28. desember 2009

Julen min 2009

Da var romjulen her. Jeg har vært hos mine foreldre i julen sammen med min bror fra lille julaften til 3.juledag! Dagene gikk i ett, men julen med alle dens tradisjoner er en koselig tid! Vi var bare oss fire på julaften i år for første gang. Vi var alle litt spent på hvordan det ville bli, for vi har vel aldri vært færre en 7 stk. på julekvelden før. Men vi fikk en utrolig hyggelig kveld! Satt lenge ved matbordet, pakket opp gaver i en evighet (for vi måtte jo studere hver eneste gave alle fikk) , og vi gikk til og med rundt juletreet! :) Jeg ble i totalt ekstase da jeg pakket opp julegaven fra mamma og pappa, da en Sigma 18-200mm linsetil speilrefleks kamera mitt dukket opp! JIPPI,jeg ble så utrolig glad! :) Legger ved et par bilder fra kvelden også jeg. :)




Ingen kommentarer: