lørdag 19. desember 2009

Inspirert av gammel vg reklame! ;)

Dette er et bilde av meg og min venninne Cecilie. Vi skulle være med i et fotoprosjekt som jeg forøvrig tror har strandet totalt...men i den forbindelse ble det tatt noen ganske kule bilder av oss av en flink fotograf. Her lekesloss vi mens vi blir fotografert og hadde det igrunn veldig moro, og når jeg tok frem bildet for å scrappe det kom jeg på at da måtte jeg jo bare bruke den gamle vg-reklamen med han nordlendingern som inspirrasjon til overskriften...så da måtte jo den bli Skal vi (leke) sloss? ;) Har brukt glossy assent på blomstene i bagrunnsarket for å fremheve dem litt...er så glad i dette arket! Også har jeg brukt qk treet,fugler, og bokstaver,klistremerke bokstaver,rob-ons tekst,stempel tekst, blomster fra Nille og Prima, brads, bling, bazzill, bling-bazzill, også husker jeg ikke forhandler på mønsterarket...

Ps: Å ta foto av LOer er såå vanskelig...får det alltid til å skinne sånn i bildet på LOen. Ekstra ille idag...men fikk ikke til noe bedre! ;(

Takk for at du titter innom og hyggelig hvis du legger igjen en liten melding så jeg kan finne og besøke din blogg også! :)

4 kommentarer:

mettepip sa...

Så morsomt bilde Lambi! Ser ut til at dere har det gøy; Flott mønsterark, og det blir jo ekstra fint med litt glossy på.
Ble veldig fint med treet og fuglene!
En flott førjulsuke til deg også, men nå gpr det jammen i meg fort til jul;) Har en del igjen tror jeg.
klem fra Mette

bestevenn sa...

Kjempeflott LO med et supert bilde. Måtte jo inn å ta en titt, men må snart stupe i seng.

Bling's blogg sa...

du har kjempefine lo'er. mammaen min scrapper litt hun oxo, men mest digiscrap. og lager kort, så hun sier hun får masse inspirasjon fra siden din.
Jeg tror du har møtt henne, for leeeenge siden. enten i Nhfu sammenheng, eller svømming eller noe sånt. hun kjenner i allefall heidi.
god jul til deg fra lille meg.

Unknown sa...

Morsomt bilde, Elise! Imponerende hva du har fått til! Fotografen og jeg er så smått i gang med å puste liv i prosjektet som har ligget i dvale noen år. Riktig god jul forresten! Håper vi ses snart i 2010. Klemmer fra Cecilie