onsdag 21. oktober 2009

Sommer minne i høst tåka!

Ja så får jeg følge opp det jg sier da. Her er nytt lite blogg innlegg fra meg! :) Scrapper jo masse fortiden så har masse LOer jeg kan legge ut... Har forresten endelig laget ferdig første stempelmotiv med bruk av fargeleggings metodene jeg lærte av Evy i helgen! har en laaaaang vei å gå før jeg blir god på dette....men det ryktes at man må øve før man blir god....det gjelder vel for det meste i livet.... fnis....!! Jeg er bare typen som helst vil få til med en gang,så jeg er vel ikke så tålmodig som jeg liker selv å tro at jeg er....fnis igjen... ;) Skal lage et fort med dette stempel motivet,så legger det nok ut når jeg bare kommer så langt. Her henger tåka over åsen i ettermiddag, så da trengte jeg et sommerminne å glede meg over. Har faktisk scrappet min dessert tallerken fra 17.mai festen hos O'Heidia i år... Ser det ikke fristend, sommerlig og godt ut kanskje? :)Gleder meg til vinteren er over....men fordelen med vinter er at jeg iallefall har null dårlig samvittighet for å sitte inne å scrappe....for utendørs aktivitet er ikke helt min greie vinterstid! ;) Ønsker alle en fortsatt god onsdag uansett vær, nå skal jeg gå å fullføre en LO jeg holder på med!

7 kommentarer:

bestevenn sa...

Skikkelig morsomt å kunne bruke Qk til å illustrere hele desserten! Det så godt ut. Nå gleder jeg meg til å se det ferdigmalte stempelet i bloggen din også.

Anne Bente sa...

åh.... så lækker lo, super flot.

Magia da Inês sa...

Olá amiga!
Passei para rever seu cantinho e amei!...
Como sempre lindo, criativo, alegre e inspirador.
Novamente parabéns pelo seu trabalho!
Espero você em:
magiadaines.blogspot.com
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

salvie sa...

Hei Elise! Takk for hyggelig kommentar i bloggen min.Og for en superfin helg i ski!Den helga ga mersmak.Og scrappelysten min våkna litt fra dvalen igjen.Så nå blir det nok mer blogging på meg fremover.Flotte skisser du har lagt ut:-)klem fra meg

mettepip sa...

Hei, og takk for sist! Hyggelig at du fant bloggen min;) Kosa meg storveis i helga jeg også og har meldt meg på i mars, så da sees vi igjen! Så herlig sommer-LO du har laget, ble skikkelig fristet her;)
Skjønte det var du som hadde laget den med bilde av Bestevenn på og ulla også - den likte jeg så godt! Ha en flott uke!
Klem fra Mette

oheidia sa...

Vi kan jo lage en vintervariant av denne desserten? Hva sier du om is, banan, sjokoladesaus og kanskje en liten dæsj med oppvarmet hjemmelaget jordbærsyltetøy?

Når kan du komme?

Klem fra meg

Lambi sa...

Heidi: Hadde tenkt å finne sengen nå men nå vurderer jeg tur til Kløfta sporenstreks.... Det hørtes ut som en utrolig bra dessert plan for neste gang vi sees!!!! Kjenner at dette må vi bare lage!!!