tirsdag 20. oktober 2009

Blogg candy fra Minnehjørnets nye blogg!


Minnehjørnet har akkurat startet opp sin nye blogg . Det skal bli spennende å følge med i bloggen videre, geder meg masse! :) Stemplene vi kan vinne i denne candyen er "by Evy" sine nye og helskjønne motiver. Kjøpte selv 3 stykker på Skitreffet i helgen og fikk med meg et lynkurs i hvordan fargelegge disse med alkoholtusjer av Evy selv. Følg altså denne bloggen videre for være med å gjøre dette til en levende blogg. Det har jeg tenkt til! :) Av en eller annen grunn får jeg ikke til å kopiere nettadressen og legge den inn i innlegget mitt men den er å finne på høyre side i bloggen min over scrappe og kort blogger jeg besøker. :)

1 kommentar:

Hanne sa...

Der var gullene mine! Så flotte LO'er! Jeg er kjempeimponert. Martine sparer på kortet enda, kommer stadig drassende på det. Og så er det hun som har rappa det nydelige albumet vi fikk av deg til jul. Det får vi IKKE ha i vår hylle, hun skal nemlig ha det selv - for det har tante laget!