onsdag 12. august 2009

Venner for livet

Jeg har vært tvunget til å holde meg i ro den siste tiden pga sår på en fot. Foten må holdes høyt så den skal ha håp om å gro. Dette er kjedelig og langtekkelige greier. Skulle tro jeg da fikk scrappet mye men det har ikke vært helt sånn de siste ukene nei. Har som nevn vært plaget med litt infeksjon og dårlig form, men dette håper jeg at snart vil rette seg. Men jeg har noen LOer laget rett før ferien som jeg ikke har lagt inn på bloggen min, så da kan jeg jo kose meg med å gjøre det litt innimellom. :)

Jeg vet at jeg er heldig som har mange gode venner og det setter jeg så utrolig stor pris på. Her har jeg laget en LO fra en utrolig hyggelig og morsom kveld en gang i våres da to kamerater og ei venninne var på besøk. Vi grillet, skravlet og lo til lang utpå natten som vi alltid pleier når vi er samlet.

Takk til alle som titter og legger igjen en liten hilsen slik at jeg kan finne deres blogger også for videre inspirasjon! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei!;D
kjempe flott LO, virkelig herlig:D
Klem Ida:o)