torsdag 22. september 2011

Sommerfugl Tilda

Idag har jeg et kort å blogge. Har brukt en sommerfugl Tilda som er kjempe søt og fargene går i rødt, grønt og hvit. Fånte flere dies på siste scrappetreff, så swirlen er lånt av en snille dame som jeg er litt usikker på hva heter, og den store rammen er lånt av Heidi mens de hvite bladene lånte jeg av Hege! Tusen takk! :) Så har jeg brukt en kakeserviett, klistremerkebokstaver, røde og hvite blomster med røde og grønne glass perler oppi, en sommerfugl charms, og Tilda er fargelagt med mine Promarkere selvsagt! :)
Ha en fin torsdag alle mine bloggvenner...og kanskje sees vi på stempel/scrapp massa i helgen...Tror jeg skal dit en tur på lørdag.... ;) Og skulle  jeg ikke kjenne deg igjen, så må du gjerne komme å si hei! :) Det er vel ikke bare meg som synes det kan være vanskelig å kjenne igjen hverandre igjen fra disse små profil bildene vi har her i bloggen, hehe! ;)

12 kommentarer:

Anne Bente sa...

åh,,,, hvor er den sød, då skønne farver også

klemmmm

Sissel sa...

Kjempefint kort Elise, nydelig med litt friske farger og mange søte detaljer.
Tar meg en tur på messa på lørdag så da sees vi nok :)
Klem Sissel

Lenas kort sa...

Ett helt nydelig Tilda kort :-) Denne jenta er bare så søt :-) Blir nok messe på meg også, så kansje vi sees på lørdag :-)

Heidi sa...

Aldeles nydelig kort Elise!
Herlig motiv og flott pyntet:)
Blir messe på meg også på lørdag:) Ja det å kjenne igjen menneskene bak bildet på bloggene kan være vanskelig. Håper vi treffes!
Klem:)

bestevenn sa...

Så nydelig kortet ditt er, Elise. Ble så vakkert med swirlen. Vi sees på lørdag. Klem

Pinklady 68 sa...

Kortet ble bare nydelig, Elise! Super søte Tilda og fine dies/swirler! Kjekt med treff og bytte låne:-)
Sees på lørdag! KLem Laila.

Bodil sa...

Så nydelig kort du har lagd :) NYdelig papir og den swirlen var kjempelekker. Nesten så jeg sikler her nå......
klem :)

Torill sa...

Så flott kort!!!
Hun er jo bare så søt!!

De tannhjulene på tagen min er fra ei gammel klokke ja, og de er knallsmå!!

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min!
He ei strålende flott helg!!

Mona sa...

Så søtt kort Elise!!! Lekkert mønsterark, og nyydelig fargelagt Tilda :-)
Kjempefin den svirlen.. ønsker meg den...

Ha en fin helg, og kos deg på messe!!
Jeg skal på scrappetreff her på Stord :-)

Klem Mona :-)

Jeanette sa...

Hei du! Så fint kort! Og det er jo supert å låne utstyr av andre. Noe av det beste som finnes det! Håper vi sees på messa. Jeg skal på lørdag. Ha en superfin dag. Straks jobb her for meg.

Murielle sa...

Beautiful card, Lambi!!!
Lovely design.
Have a nice weekend.
Big hugs, Murielle

Knerten sa...

Kjempeflott kort, Elise !