tirsdag 13. september 2011

Ny bryllups LO

Dagens LO skal stå vis a vi den jeg la ut her om dagen, og går derfor i de samme fargene og arkene. Har blitt glad i å bruke bord puncher også på LOer, ikke bare på kort...her synes jeg det gjør siden litt mer romantisk og punchene er fra EK. Også fikke jeg låne Magnolias hjerteswirle av en hyggelig dame på Skedsmo treff i slutten av august og den passet jo ypperlig inn her. Og da jeg var i Borås i sommer kjøpte jeg mini brudeparet med Tilda og Edvin og det stempelet fikk jeg også med her. Har stemplet på lysegul kartong bare, uten å fargelegge denne gangen. Ellers er det jo blingswirler, blomster, og endel av de samme tingene som var på forje LO men i annet oppsett da! ;) Tittelen henger også sammen med forje LO.
 Legger denne LOen inn på utfordringsbloggen OSAAT hvor oppgaven lyder Anything Goes

Tusen takk for alle hyggelige besøk og hilsener her i bloggen! Blir veldig glad og setter stor pris på alle sammen, det skal dere vite! :) Ønsker alle en fortsatt god tirsdag kveld!

14 kommentarer:

Hazel sa...

A beautiful scrapbook page.A wonderful reminder of the day. Thanks for joining us at OSAAT. Hazel x

craftymum sa...

this is lovely
hugs sarah x

Lenas kort sa...

Riktig vakker denne lo'n din Elise :-) Å riktig flotte motiver har du også ;-) Ha en fin kveld :-)

Sissel sa...

Nydelig Elise, så mange vakre detaljer.
klem Sissel

Ida sa...

Begynner å mistenke at du skal lage et helt album til din bror... Så snill du er, dette blir jo bare så fint! Enig, koselig med bordpunch.
Ida

Mona sa...

Nydelig LO!! Mange flotte detaljer, og nydelig bruk av border-punch.

Ha en fin dag!
Klem Mona :-)

Heidi sa...

Så nydelig LO!
Lekre farger og pynt:) Flotte detaljer.
Ha en fin dag, klem:)

Knerten sa...

Såå nydelig LO, også så herlig å se det beundrende blikket bruden sender brudgom :-)
Kjempeflott LO, som passer så fint til din forrige. Flink du, Elise !
Klem
T.

Christina sa...

That is a gorgeous LO Lambi!!
Hugs Kristel

Unknown sa...

Kjempeflott LO. Så mange fine detaljer!

Sivic sa...

Kjempefin LO og et koslig minne fra dagen!!

Deb sa...

Gorgeous colors, beautiful flowers and layout and of course your photos are exquisite, thanks so much for joining our challenge this week at One Stitch at a Time
Deb
xxx

Made by Mandy sa...

Such a gorgeous page, the swirls are lovely and add to the romanticism of the theme.

Many thanks for joining in with our Anything Goes challenge over at OSAAT. Hope to see you back again soon.

Mandy (DT member for OSAAT)

Anonym sa...

Så mange flotte LOer du har laget i det siste, Elise! Så har du skrevet så masse i bloggen din, som er gøy å lese! Det øverste innlegget her om når du kjøpte qk-tanga; jeg husker selv når jeg kjøpte min første ;)