torsdag 2. september 2010

Vennskapskort - Anonyme scrappere, utfordring #5 - Inspirasjonsbilde!

Bilde som ligger til inspirason i denne oppgaven er så fult av glade farger at man må jo bare bli glad av å se på det! Jeg har det jo med å bruke endel ark i klare sterke farger så jeg likte denne oppgaven! :) Siden bilde og fargene gjorde meg glad tenkte jeg at oppgaven var perfekt å bruke for å lage et koselig kort til min bestevenn!Venner er veldig viktig, og har man minst en god venn er man heldig og jeg føler meg heldig, for jeg vet at jeg har flere gode venner! :) Kanskje vil det følge med en en kledd sjokoladeplate eller noe liknende når jeg reiser på besøk i helgen...må se hva jeg rekker og legger eventuelt den ut en annen dag!
Har brukt bazzill i flere farger, mønsterark, en tag, noen blomster klarer jeg ikke å komme unna ;) , sommerfugler fra Staples, diverse Tim Holtz, bånd med tekst, tekststempel fra NorthStar Stamps, magnolia Edwin og Tilda og de er fargelagt med Promarkers tusjer!
Må for en gangs skyld legge ut et nærbilde av fargeleggingen min, som jeg nå etterhvert, iallefall noen ganger klarer å si meg fornøyd med... ;)
 
Ønsker alle en god natt og takker så mye for at dere stikker innom bloggen min og legger igjen så hyggelige hilsener! :)

18 kommentarer:

Bodil sa...

Kjemfefint kort i nydelige farger. Du er kjempeflink til å fargelegge stempelmotiver :) Koselig tekst på kortet og flott pyntet.
Natta, klem :)

Mona sa...

Kjempeflott vennskapskort!! Koselig tekst og nydelig fargelagt stempelmotiv.
Flotte friske farger :-D

Ha en super dag!
Klem Mona :0)

bestevenn sa...

Det var et friskt og flott kort, kjempefin tekst og herlig pyntet. Ønsker deg en fin dag, og en kjempefin helg.

Pia sa...

så fint kort i friske farver

pia iris sa...

et flott kort i herlige glad farger. syns det ser ut som du behersker stempetrykk farging kjempebra.
lurer på om jeg skal kjøpe meg sånne tusjer å prøve med de, jeg klarer iallefall ikke å farge med distress :-p
ha en flott dag. klem pia

Knerten sa...

Dette har du da all grunn til å være fornøyd med, Elise, fargeleggingen er jo kjempeflott ! Likte godt tekststemplet ditt også; herlige farger på kortet, og snart er det treff - JIPPI !

Linda W sa...

Nydelig fargelagt, og flotte papirer og pynt du har brukt.
klem

Heidi sa...

Så flott kort i herlige, friske farger!
Nydelig fargelagt og lekkert pyntet:)
Herlig vennskapskort!
Ha en fin dag, klem:)

Pinklady 68 sa...

Kjempefint vennskapskort Elise! Nydelig fargelagt Edwin og Tilda og så koselig tekst stempel du har brukt! Nydelige roser til også:-)
Et flott kort med sjokolade i tillegg...perfekt!

Ha en kjempefin torsdag og god helg! Kos deg masse:-) Vi snakkes!
Klem Laila.

Anette sa...

Kjempeflott kort! Elsker fargene du har brukt her! Og så flink du er til å farge!
Takk for ditt bidrag!
Klem Anette - anonyme scrappere.

Anne sa...

Kjempesøtt kort, flott motiv og morsomt pyntet, likte godt mønsterpapiret du har brukt. :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem fra Anne.

oheidia sa...

Veldig søtt kort og hærlig farger. Dette kortet ditt er jo nesten som snytt ut av nesen på det inspirasjonsbilaget vi skulle lage kort etter hos anonyme scrappere - du fortjener nesten å vinne pga det, he he

Ha en flott helg. Glad i deg, vennen. Klem fra meg

?? sa...

Mange super lekre kort her

Tonje sa...

For et herlig kort. Kjempesøte motiv.
Ha en fin helg!

Camilla sa...

Flott kort!! Mange, herlige farger, flott pyntet!
Så flink du er til å fargelegge stemepeltrykk!!
:D

mettepip sa...

Kjepefint og fargerikt kort Elise! Flink til å fargelegge er du og! Har ikke prøvd det siden vi var på Fjellstrand jeg, men liker Distressene mine veldig godt da.
Savnet deg på messa igår, men det er ikke alltid man får tid til alt man ønsker dessverre. Vi sees jo snart i Ski!
klem fra
Mette

Trine Lise sa...

Kjempe flott kort! Papirvalget ditt er jo prikken over ien, passer veldig godt til utfordringen. Takk for ditt bidrag til AS. klem

Anja´s kortkreasjoner sa...

Så stilig kort. Flott dekorert og nydelig fargelagt. Tusen takk for at du deltar hos oss i Anonyme Scrappere.
Klem, Anja