tirsdag 13. juli 2010

Glede og kjærlighet! :)

Kan jo ikke annet enn å nevne at min supre bror og hans flotte kjæreste gjennom 6 år forlovet seg i helgen! Og jeg må si at jeg synes det er såå utrolig koselig og gleder meg over å få en svigerinne! :) Jeg har ikke hatt tid å lage noe særlig av det romantiske slaget de siste dagene men legger ut et kort jeg lagde før helgen og det regner iallefall røde hjerter der, selv om det vel ikke akkurat er så romantisk preget! :) Motivet har jeg stemplet opp fra Angella for en tid tilbake! Jeg har fått helt dilla på Bildmålarnes motiver og må nok få ut fingern og skaffe meg noen av disse nå snart! .....Sommerpresang til meg selv kanskje.... ;)

8 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Herlig kort!Morsomt motiv,og glade farger!
Klem,Janne

Bodil sa...

Kjempeflott kort og så koselig stempel da :) flotte ark du har brukt.
Ha en fin kveld, klem :)

bestevenn sa...

Kjempekoselig motiv, og gratulerer med broderen. Det var hyggelig å høre. Men ikke uventet!!!

Kjerstin sa...

Herlig kort!! - og takk for koselig hilsen inne hos meg også!
Du er jo superproduktiv!! Skjedd mye her hos deg bare på de dagene si jeg sist var innom!! :D

God ferie videre til deg!!
Scrappy klem!

mettepip sa...

Et herlig sommerlig gladkort Elise!
Søte disse motivene, og jeg har også vært heldig og fått noen fra Angella.
Gratulerer med broren din og svigerinnen!
Får jo ikke gjort så mye om dagen jeg heller, men sånn blir det gjerne på denne årstiden. den er jo så kort, så en får nyte den mens den er her.
Ha en fortsatt fin sommerdag!
klem fra
Mette

Nina sa...

Så koselig med forlovelse<3 og et veldig koselig kort. Herlig stempel som er flott fargelagt.

oheidia sa...

Så fint kort og koselig med hjertedrysset! Hærlig at Bjørnar endelig har fridd - de blir et veldig vakkert par sammen, det er sikkert og visst!

Nå gleder jeg meg til hyttetur sammen med deg og "våre" to barn. For som du sier, de er jo dine også og det er flott å ha noen å dele barn med.

I andre kulturer sier de at det krever en hel landsby å oppdra et barn. Skulle ønske det var slik hos oss også - så jeg deler dem gjerne med gohjerta mennesker som vil dem vel :)

Klem fra meg

Knerten sa...

Så herlig kort, og kjempekos med alle småhjertene. Så hyggelig å høre om din bror, gratulerer til de nyforlovede !