tirsdag 20. oktober 2009

Scrappe gleden bobler

Scrappe gleden og iveren har boblet over hos meg i det sist. Jeg har nesten laget en LO pr andre dag, og det er veldig masse til meg å være! ;) Men bloggingen har dette nok gått litt ut over ja...men nå har jeg iallefall 2 LOer å legge ut av to skjønne fadderbarn!

Den ene har vært ferdig en stund,men den andre brukte jeg ganske lang tid på å klare å fullføre, men nå er jeg endelig fornøyd...iallefall nesten! ;) Skjønne Manrtine fylte 4 år og var en meget fornøyd og glad jente på dagen sin... til og med hjemmelaget kort la hun merke til og syntes det var kult,hihi. :) Petter lillebror er også svært fornøyd med selskap i huset og shower og sjarmere faddern helt i senk. Moren som er min svært gode venninne fra 8 års alderen av alt, kaller meg "tante Elise" overfor barna. Og på bildet hvor Petter peker på meg mens jeg tar bilde av han kaller han meg faktisk tante for første gang... Blir jo helt rørt av sånt noe! Og så artig å tatt bilde akkurat i det han sier det da. :)

I helgen var jeg på Ski-treffet sammen med ca 100 andre papir interesserte damer i regi av Et Trykk og Minne Hjørnet. Gjett om vi koste oss der da! Så utrolig flott å holde på med det man elsker å gjøre en hel helg i strekk og sammen med så masse flotte damer! :) Reiset med 5 kjente i utgangspunktet, men oppdaget fort at der var det jo masse kjente ansikter fra tidligere treff og det var kjempe artig å se alle sammen igjen! :) Gleder meg og har alt meldt meg på neste treff som blir i mars! :)

2 kommentarer:

bestevenn sa...

Så morsomt å se disse fine LO'ene i bloggen din. Herlige LO'er med masse innhold. Takk for en kjempefin helg. Slitsomt og morsomt på en gang.

Maya sa...

Så herlige LOèr du har laget!
Nydelige barn :)

Nei det ble ingen stor produksjon på meg heller på Ski :)
Ble bare ett kort *dåne*
Og begynte på ett annet..
Men nå har jeg aldri vært noen reser til å lage kort,født treg jeg ;)
Ha en flott onsdag,
klemmer fra Maya :)