fredag 23. oktober 2009

Julekort med By Evy stempelmotiv.

Så har jeg laget årets to første julekort. Og jeg har fargelagt med alkoholtusjer og fargeblyanter og papirstubb for første gang... Jeg merker at dette er noe det vil ta tid å bli god på...Har kastet et par prøve eksemplarer for å si det sånn...hehe...men øvelse gjør mester prøver jeg å si til meg selv! ;) Nå får jeg snart helgebesøk så spørs om det blir mye blogging da....får se, kanskje en liten tur innom... ;) Ønsker alle flotte mennesker her i bloggverdenen en riktig god helg! :)

8 kommentarer:

mettepip sa...

Flotte julekort med stemplene til Evy! Fikk med mg noen hjem jeg også;) Synes det gikk fint med fargeleggingen din jeg, men er sikkert ikke like lett som det så ut når Evy gjorde det;) Holder meg foreløpig fortsatt til Distressene. Så fin snøeffekt du har fått på kortene dine også! Kos deg med helgebesøk!
Klem fra Mette

bestevenn sa...

Det var kjempefine kort. Synes det ser ut som om du greit kan fargelegge fremover.

Rønnaug S. sa...

Nydelige julekort. Det er sannelig ikke helt enkelt å fagelegge med den teknikken. Har prøvd og lagt det på hylle :). Men det ser ut til at du får dreisen på det.

De stemplene er virkelig søte. Må nok sjekke dem ut litt.

Ha ei nydelig helg:) Klem

oheidia sa...

Så søte nisser! JEg som liker blått best likte det grønne kortet aller best - grønt er veldig fint til jul og jeg synes båndene du har brukt på dette kortet var så flott! Bare mal ivei - du fikser det og hvis du bare maler en hver dag så kan jo alle på julekortlista di få et hjemmemalt stempel! (nå spøker jeg litt med deg - det blir vel litt ulike stiler på julekortene dine og det er jo det mest morsomme).

Men, fargeleggingen fikser du bare superdupert! Keep un doing it - for øvelse gjør mester og jeg har også kastet noen nesten malte eksemplarer som ikke har sett bra ut!

Klem fra meg

Marit sa...

Jeg synes de ble bra jeg..herlig motiv også :) og tusen takk for at du er så flink til å legge igjen spor i bloggen min. Jeg blir så glad hver gang det er en kommentar der :)

Anne Bente sa...

åh.... så skøn da, og sikke et herligt stempel.

Nina sa...

Flotte julekort du har laget. Søt nisse, og fargeleggingen fikser du veldig bra. Lykke til videre. Tror jeg må invitere i disse tusjene og det andre etter hvert jeg også.

Pia sa...

hvor er det super nydelige ting du laver og rigtig søde kort. Tak for søde kommentarer på min blog.
knus Pia