tirsdag 22. september 2009

LO fra bryllup i vår

Det har ikke blitt så mye fokus på scrapping og blogging i det siste. Men her er iallefall en LO til. Dette er bilder fra et koselig bryllup i vår. Var så heldig å få være med å ta endel av bildene i dette bryllupet og det var knall moro!! Og bryllupet var kjempe koselig! Desverre ble bildet av LOen ikke særlig bra...men orker ikke ta nye bilder så jeg legger det ut likevel jeg! Håper ellers at jeg snart får fokusert litt mer på hobby en stund igjen nå snart! :) Ønsker alle en god natt og ellers en flott uke! Takk på forhånd for hyggelige kommentarer i bloggen min! Blir så glad for alle tilbakemeldinge! :)

9 kommentarer:

bestevenn sa...

Så hyggelig å se deg på bloggen. Har ventet på flere innlegg! Nydelig LO. Så fint med den blåfargen. Og paret selv er jo bare helt topp!!!!! Du tok så mange flotte bilder. Tusen takk.

Gro aka emrille sa...

Så koselig LO - nydelige farger og kult med den "ramma" rundt det øverste bildet. Gir litt sånn kirkepreg på det:)

Og så må jeg bare takke deg for alle de koselige kommentarene du legger igjen i bloggen min! De betyr så mye for meg!
Klem:)

Anne Bente sa...

åh..... hvor er det et skønt lo, og smukke billeder.

hege sa...

Kjempestilig!
Du er så flink altså!
Komme hit på scrappeferie?

Ringer deg en dag jeg, i morra kanskje?!

oheidia sa...

Nydelig LO! Hærlige bilder og veldig flott med det blåe som hovedfarger. Koselig at du har pyntet inni den lange borden. Skal ta meg en tur snart jeg og se denne lo'en live jeg! Så glad for å se deg scrappe igjen - det er et friskhetstegn!!!


klem fra meg

Anonym sa...

Fin LO du har laget! Likte så godt blåtonene mot det hvite og diktet LOVE var nydelig!

God helg til deg! :)

Vibeke sa...

Så lekker denne var!! Flotte bilder - og så fint pyntet:)

Håper du har en flott søndag:)

Pia sa...

flot layout i dejlige farver til de skønne billeder. Tak for søde kommentarer i min blog

Rønnaug S. sa...

Nydelig side til fine bilder. Det der må du gjøre mer av :)

Og den tida, den skulle vi kunne kjøpt på et eller annet vis ;) Har alt for lite av det slaget, dvs som kan brukes til hobby.

Denne helga jobber jeg masse, men så blir det høstferie. Gleder meg stort til å gjøre noe helt annet. (Men hobby blir det nok lite av...)

Ønsker deg ei kjempefin helg. Klem