mandag 15. august 2011

Sommer og bryllup!

Det har virkelig blitt lite blogging på meg i sommer! Har vært så mye annet som har foregått, så det har blitt lite scrapping også igrunn....men noe har jeg fått laget da! Min kjære bror Bjørnar giftet seg og fikk sin kjære Merethe på lørdag. Og helt upartisk må jeg jo bare si at de var verdens flotteste og nydeligste brudepar! Bare se på disse to da...!
 Heldige var vi med været også, for lørdag skinte sola hele dagen og det var skikkelig varmt! :)  Og Strand restaurant som vi var på er et nydelig sted med også flotte ute områder så vi hadde god plass og koste oss masse hele dagen! :) I forbindelse med bryllupet har jeg laget kort til paret, både fra meg selv og fra mine foreldre... Men disse må jeg blogge en annen dag for jeg glemte bl.a i farta å ta bilde av det ene kortet....men skal få bror til å gjøre det for meg! ;) Men jeg scrappet en LO til dem som jeg rammet inn og ga til dem i forbindelse med at jeg holdt en liten tale. Bilde på LOen er fra den dagen de forlovet seg. .....Jeg glemte igrunn å ta bilde av denn også i alt oppstyr når bryllupet næremet seg....men det ble tatt bilde når jeg overleverte den....så jeg legger ut det jeg, hehe... må jo vise at jeg  har produsert noe i sommer liksom.... ;)
Bildet er zoomet inn fra et bilde som et tatt på noen meters avstand....så kvaliteten er ikke perfekt, men man kan faktisk se de fleste detaljene! :)

Både den spesielle kartongen og mønsterarket er i fargene til hva de er kledd i på bildet. Passet veldig perfekt! Blå roser er kjøpte på Minnehjørnet og de hvite blomsten er fra Hobbykunst, blå og hvit bling inni blomtene er fra litt diverse steder, MS kantpunchen har jeg lånt av Hege/Bestevenn sammen med TH hjerte diesen og noen hvite små bling blomster og tekst stempelet og den flotte blad punchen som til og med lager struktur i bladene...(den vil bli en MÅ HA for meg), stor bling med blomst på er fra Prima, alfabet er dies fra QK, de 3 charmsene er kjøpt på Kuttut.no, sommerfugl punchene er fra MS og tilslutt har jeg brukt en blonde restebit og en Prima kartong fra en pakke med noen blomster. :) Rammen er kjøpt på Søstrene Grene....Den er veldig fine den rammen....men var veldig på jakt etter en ramme i 12x12 ich med dybde og glass forran....men var umulig å finne med glass...ville gjerne hatt det for da blir den liksom tatt litt mer vare på....så om noen vet hvor man får tak i dette så syng ut.... :) Fant rammer med glass men uten dybde....

Ellers skal jeg nyte mine siste feriedager... Har fri til og med onsdag! :) Og hvis det regner i morgen også så blir det nok  laget en bryllups LO eller 2 her i stua tenker jeg... :) God sommer fortsatt alle sammen! :) .....Folk snakker om at høsten har kommet, men det nekter jeg å høre på når vi ikke har kommet lengre enn til midt i august og er august ER en SOMMERMÅNED og jeg har fortsatt sommerferie....så fortsatt god sommer til alle som titter innom og fortsatt husker at denne bloggen eksisterer.....blir mer liv her utover høsten altså! Oog skal prøve å få blogget mer denne uken.... :)

8 kommentarer:

My Hyde Away sa...

Flott LO. Har funnet noen rammer med dybde på Panduro, men er selv mest fornøyd med rammene fra Åhlens (disse kan du fikse litt på slik at de blir dypere)

Jeanette sa...

Så herlig LO du har laget til paret :) Koselig med noe så personlig å gi bort. Kos deg siste dagene i sommerferien. Klem fra Jeanette :)

Lenas kort sa...

Jepp!August er helt klart en sommer måned, så kos deg med sommeren du Elise ;-) .....selv satte jeg igang varmepumpa i stua vår i dag ;-) Så nydelig lo du har laget til det flotte brudeparet :-) Flink du
Elise :-) Nyt de siste fridagene :-)..å kanskje vi sees til fredang? eller?

Knerten sa...

Å, den LO'en er nydelig, Elise, og brudeparet likeså ! Gleder meg til å se kortene du har laget også.
Kos deg bryllupsbildescrap i kveld og nyt dine siste feriedager.
Klem
T.

Pinklady 68 sa...

Brudeparet var bare helt nydelige, Elise!
Samme gjelder bildet du lagde av paret:-)
Tenkte på dere på lørdag...utrolig heldig med været! Kos deg med bryllups LOène.....
Ha en fin kveld! Sees på fredag:-)

Klem Laila.

Gry-Heidi sa...

Både brudeparet og LO´en var helt nydelig !! Synes ramma var kjempefin, men jeg ser at det kan være en fordel med glass/dybde. Nyt siste rest av "sommeren", jeg fyrte i ovnen hele helga men det kan hende jeg er litt mer pinglete enn deg :o)))

Klem :)

Annikens verden sa...

Flotte bilder av det stolt brudeparet! Jeg tror at du er nesten like stolt som dem! Pent par! De kler hverandre! Klem Anniken

Marianne sa...

Vakkert brudepar og flott LO!
Jeg har 30x30 rammer m dybde fra Ikea, men da er de med passepartout og totalstr er ca 50x50 tror jeg.
♥ Klem igjen!