onsdag 16. februar 2011

Cola i sola! ;)

Drømmer om varme og sol jeg.... derfor er det deilig å scrappe Barcelona bilder! Her sitter jeg på en strand kafé med en iskald cola ligt....og hva er vel bedre en varm sommer dag når man har gått og gått og gått hele dagen.....var såå sliten her at jeg var hetl tom for energi, men en stopp og litt avslapping i sola så kom vi oss videre...Hadde jo nestne ikke tid til å hvile...var så mye vi bare måtte se på 4 dager!!!! ;) Har brukt et mønsterark med fotografert motiv av skjell og sand på et artig struktur ark som jeg ikke hetl vat hva heter. Har skrevet med klistremerker og QK alfabet. Har brukt noen lekkre bånd, et ødelagt smykke, blomster, skjell og sneglehus, en tag, glossy accent på to skjell i mønsterarket og en EK punch, perlesvirle og et metall hjørne....det tror jeg var alt...spør om du lurer på noe! ;)

Ha en fin dag i all snøen....jeg ser snart ikke ut av veranda vinduet mitt for all snøen.....sukk, jeg vil ha vår!!!! Klem til de som vil ha! :)

9 kommentarer:

Gro sa...

Så lekker LO. Får lyst til å prøve jeg og når jeg ser sånt, men...
Vel, det blir ingen klem på meg skjønner jeg. Trives med snøen, jeg, men det er mest fordi det har vært ordentlig vinter, og ikke bare drittvær. Snø/regn/sludd/+ den ene dagen/- den neste. Men jeg ønsker vår på vegne av deg og Heidi, og litt meg og da.
Klem :o)

Tusjene er helt herlige :o)

Heidi sa...

Denne var lekker!
Flotte farger og masse nydelige detaljer:)
Jeg er lei av denne snøen jeg også nå. Lengter så inderlig til vår og mildere vær.
Men det kommer det også!
Ha en fin kveld, klem:)

Pinklady 68 sa...

Jeg vil ha en klem:-)
En sommerlig og herlig LO!! Cola i sola, varmt og godt...perfekt! Oser bare sommer og sol av denne her...lekre blomster og stilig med smykke til:-)

Ha en fin kveld! Klem Laila.

Lenas kort sa...

For en hærlig sommer lo :-) Knall flott pynting og flotte farger :-) Gleder meg til sommeren :-) Ha en flott kveld, Elise :-)

mettepip sa...

Så flott LO Elise! Må si jeg lengter etter sol og varme selv. Derfor var det herlig å hvile øynene på denne sommerlige og flotte LO'en fra vidunderlige Barcelona! Så fint det var med skjell og sneglehus - prikken over i'en her det!
Ha en fortsatt fin uke!
klem fra
Mette

bestevenn sa...

Nydelig LO med mange fine detaljer. Jeg ser jo med en gang smykket og skjellene som er uvanlige scrappeting. Gøy at du har brukt dette. Og så har du revet et ark... Kjempefint bilde av deg også. Sees om ikke så lenge. Gleder meg til scrapping på lørdag.

Gry-Heidi sa...

Oi, denne var helt fantastisk flott, Elise ! En herlig sammensetning av lekre detaljer og sååå flotte ark og farger! Knallfint bilde av deg, Elise!
Jeg ønsker meg også vår og sommer, NÅ!... og en tur til Barcelona igjen :o)

Klem :o)

pia iris sa...

morsom tittel til en koselig LO med masse flott pynt.
gleder meg til våren jeg og. lei av sne og kulde....
ønsker deg og dine en flott helg.
klem pia

Sissel sa...

Kjempefin Lo, du er så flink. Cola i sola er heller ikke å forakte, Pepsi-Max til meg da.
Klem Sissel