mandag 2. august 2010

Scrappiness design - Orange

Scrappiness design ønsker å se prosjekter inneholdende fargen orange. Vil melde på dette kortet som bidrag her. Håper det godkjennes. Tilda er fargelagt med flere ulike orange Promerkers og arkene går i orange pluss rosa...selv om ikke det er så veldig skarpe orange farger her... :) Liker faktisk godt orange og det er morsomt å kombinere farger på nye måter...hadde ikke sett for meg rosa og orange sammen på forhånd, det bare endte med å bli sånn... og engentlig likte jeg komboen ganske godt! :) Glad i glade klare farger jeg igrunn og selv om jeg digger nydelige ting jeg ser i vintage stil får jeg det ikke til, hihi! :) Men samme kan det være hva slags navn det er på stilene våre...alle er vi ulike og det viktigst er at vi koser oss med det vi lager til glede for oss selv og andre... Og det som er litt artig er at uansett om vi selv føler vi gjør ting på nye måter eller i ulike stilarter enn vi vanligvis pleier, så oppdager man etterhvert at dersom du ser noe laget av en du kjenner så kan du ofte kjenne det igjen på stilen, selv om du ikke vet det er den personen som har laget det... Lang klønet setning men det ejg mener å si er at vi ofte har våre små egen særtrekk som vi nesten alltid vil trekke med oss og det synes jeg er litt artig! :) Nå rotet jeg meg vekk i en lang tirade her...på tide med sengen kanskje... ;) Her kommer ialefall bidraget mitt!
 Jeg vinner nok heller ikke prisen (dersom den hadde finnes) for dem som er flinkest/ivrigest på å pynte kortene sine på innsiden... Men kryss i taket...denne gangen er det iallefall gjort selv om det ble veldig enkelt idag! ;)
 God natt scrappeverden og venner i den! :)

11 kommentarer:

bestevenn sa...

Nydelig og orginal fargesammensetning. Nesten litt sukkertøy! Haha. Kortet ditt er så nydelig, lekkert pyntet også. Ønsker deg en flott ferie. Klem

Wibeke sa...

Hei! Absolutt godkjent :-)Nydelig kort, og flott pyntet. Takk for at du deltar!

mvh
Wibeke Scrappiness DT

Toi9 sa...

Ett lekkert du du har laget !!!
Nydelig pyntet !!

Ha en fin dag :)

craftymum sa...

Hi Lambi
this is GORGEOUS!!!!
Love sarah x

Kjerstin sa...

Ble skikkelig "blåst bort" av det her...! Skikkelig nyydelig!! Du tar jo helt av, jo!! Må skjerpe meg litt og følge med deg her, tror jeg... ;) Haaar så lyst på sånn sissix og mulighet for de formene du har brukt inni. Skal bare spare litt til... ;)

Ha ei fin uke! Klem!

Anonym sa...

Syns det var et lekkert kort Lambi! Og jeg ser da godt at det er mye orange på dette! Nydelig motiv og flott pyntet - til og med inni ☺! Ha en fin uke!

Gry-Heidi sa...

Wow, så nyyyyyyyydelig !! Jeg synes fargekombinasjonen var kjempefin! Jeg er også veldig glad i orange, men synes den fargen er vanskelig å fargelegge med....men du har jo klart det helt strålende! Lekkert!

Klem :o)

Maria sa...

Klart det er godkjent! Flott kort fra deg og du, jeg synes du er veldig flink til å pynte inni!!!

Tusen takk for at du er med på utfordringen :)

Klem fra Maria
Scrappiness DT

Knerten sa...

Vet du, Elise, jeg syns dette ble kjempeflott, jeg !! Fargene er jo nydelige sammen :-)

Anonym sa...

Nyyydelig, Elise!! Lekkert! Det ble jo stilig med rosa og oransj!

Klemmer Ida:o)

Hilde Jeanett sa...

Kjempefint kort, takk for at du deltar!

Klem Hilde Jeanett
Scrappiness DT