mandag 10. desember 2012

Sjokoladekort

Etter og ha sett på Gro sitt sjokoladekort, og med det i tankene som inspirrasjon, satte jeg og Laila i gang med å lage sjokolade kort! Jeg skal tilstå at jeg brukte noe uhorvelig lang tid på dette kortet.....men jeg var vel noe ukonsentrert den dagen, + lagde litt mat innimellom osv... ;) Men ble tilslutt fornøyd med resultatet. ;) Brukte brun og rød Bazzill, og et stilig mønsterark jeg ikke kommer på navnet til (men det kan jeg evt. finne ut). Så brukte jeg til sammen 8 tekststempler - fra NSS, og et par andre merker, Spellbinder dies, EK bord punch som jeg fikk låne av Laila og EK blomster punch, MS punch med stjerner, diverse roser. Charms fra TH, Kort og Godt og Kuttut.no. og litt bling. ;)

Baksiden av kortet med en lomme til tag med personlighilsen. 
 Kortet åpent og med sjokeladen liggende inni lomma.... og i den røde lommen på høyre side puttet jeg et gavekort før kortet ble gitt bort.
 Forsiden av kortet :)
Ønsker deg som titter innom en fin ny uke! Og veldig hyggelig med dere som har lyst til å legge igjen en liten hilsen, så kan jeg besøke dere også! ;) Nattlig desemberhilsen fra meg! :)

11 kommentarer:

Sissel sa...

Detaljrikt og flott sjokoladekort, her var det mye og se på.
Ha en fin ny uke.
Klem Sissel

Sivic sa...

Kjempefint sjokoladekort!!
Greit å bruke lang tid når resultatet blir så flott!!
Ha en fin dag, klem

Heidi sa...

Lekkert sjokoladekort!
Jeg må prøve meg på disse jeg også. Får ta det når alle julekortene er i boks. Har fortsatt noen igjen der:)
Ha en fin dag, klem:)

Eva sa...

Hei på deg....for et lekkert sjokoladekort ,for en jobb du har gjort her ,mye lekker stempling og pynt ,flink har du vært ,ønsker deg en fin uke klem Eva

Ida sa...

Ikke rart du har brukt mye tid, det er jo så flott og gjennomført!:))
Nydelig sjokoladekort.
Klem

Lenas kort sa...

Så flink du er Elise :-) Kortet ditt er bare så lekkert :-) Hærlig pynting :-) Ha en flott uke :-)

Bodil sa...

Kjempefint sjokoladekort du har lagd.
klem :)

Pinklady 68 sa...

Dette ble bare såå stilig sjokolade kort!! Kjempefin layout med mange lekre detaljer!! Skjønner godt mottakeren ble fornøyd:-)

Ha en fin kveld! Sees plutselig:-)
Klem Laila.

Lenas kort sa...

Riktig godt nytt år Elise :-)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Ellen Karin sa...


Hyggelig å hilse på dere på frokostkonserten med Kurt i dag.
Ser at det ikke blir så mye blogging på deg om dagen heller. Min har også vært i dvale lenge, men har våknet litt til liv igjen i høst.
Kanskje vi sees på messa på lørdag?