torsdag 9. desember 2010

Papir pose

I denne papir posen puttet jeg bursdagsgave til en venneinne i høst. Har visst glemt å legge den ut, så da tenkte jeg at jeg kunne legge den ut idag! :) Liker å lage disse posene selv om jeg ikke har laget veldig mange. De går ganske raskt og lage og er fine og bruke som kort i seg selv eller til å putte små pakker eller overraskelser oppi! :) Ønsker alle en fortsatt fin uke...Jeg får besøk etter jobb imorgen, så jeg tar en feriedag på fredag og får meg en langhelg, jippi! :)




Har brukt restepapir og diverse pynt, fargelagt med promarkers og på kjolen har jeg brukt blender oppå fargeleggingen til slutt for å lage effekt av det...og på rosen Tilda holder har jeg tatt glossy accent til slutt.

10 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Åå, såå nyydelig papirpose Elise!! Lekre farger og kjempe flott pyntet!!
Håper jeg får se en av de tre albumene du hentet idag:-)Ønsker deg en fin langhelg!!!

Nattaklem fra Laila:-)

bestevenn sa...

Hmmm, er vi alle oppe så sent? Kjempefin pose du har laget, Elise. Nydelig pyntet og koselig venninnegave.

Heidi sa...

En nydelig gavepose du har laget Elise:)
Lekre farger og nydelig pyntet.
Ha en fin dag, klem:)

Christina sa...

That is really wonderful Lambi! Looks gorgeous!
Hugs Kristel

63 grader nord sa...

Den var søt :0)

Lenas kort sa...

Godt så se att du fremdeles henger med her ute i blogg verdenen ;-) hi,hi
Denne posen var kjempe søt :-)
Ha en flott torsdag, Elise :-)

Knerten sa...

Kjempelekker pose, med ultrasøt Tilda !
Ønsker deg en god helg, Elise :-)
Klem
T.

Sissel sa...

Så flott pose, det er sånt som gjør gavene extra fine. Tildaen passet veldig godt sammen med resten av pynten.
God søndag:)
Klem Sissel

pia iris sa...

så søt denne ble. hun ble sikkert glad for denne.
ønsker deg og dine en flott jul og et godt nytt år, og så gleder jeg meg til å se mer fra deg til neste år.
klem pia

Nina sa...

Nydelig pose, Elise. Håper du koser deg i julen. Klem