mandag 3. august 2009

Skulle vel sovet nå?! :)

Ja, jeg skulle vel ha sovet nå og fått min dose skjønnhetssøvn for natten...men det har jeg vel gjort nok den siste uken så nå er jeg lys våken uansett hvor mye jeg prøver å få sove, så da sto jeg likegodt opp, tok bilde av en LO og lager et lite blogg innlegg istede. ;) Har vært syk den siste uke,fikk et sår som det har klarte å komme betennelse i og jeg fikk høy feber...har vært ut og inn av legevakt, Riksen og hos fastlegen denne siste "ferie uken" min,så ferie har det ikke vært, men nok om det!!!!

Endelig orker jeg å blogge et lite innlegg igjen og det er et godt tegn! Det har da blitt noe scrapping i sommer selv om det vel blir litt mindre nå midt på sommeren... I våres tok jeg dette bildet av to av mine veldig gode kamerater! De er på langveis besøk og "leier" dermed soveplass på på klappseng og madrass på stuegulvet mitt! ;) Det blir også laaaaange skravle kvelder som medfører at vi nesten sover i hver vår krok tilslutt,hihi. ...Neida, de sover vel ikke helt på dette bilde, men er vel ikke langt unna Ole Lukkøyes land der de ligger på sofaen og er riktig så skjønne...Måtte jo bare scrappe dette...(er vel en LO hvor det nesten burde vært barn på bildet dette her... fnis...) Synes arket med skyer passet supert til bildet iallefall og jeg med min forkjærlighet for lam/sauer fikk her både brukt mitt KQ lam og charms lam i sølv farge. Ellers har jeg vel for de maskuline guttas skyld prøvd å dra inn litt sort bazzill her (riktignok med bling i) for å tøffe den opp et lite hakk, men synte det var moro å lage en litt søt LO av dette bildet! ;) Hihi.
Beklager bildet av LOen forøvrig...kvaliteten er ikke bra..masse skinn i det, men prøvde litt redigering for å få den noe mer lik virkeligheten..... Skylder på tidspunket på døgnet for min utålmodighet til å orke å ta bedre bilde... ;) Noen som forøvrig vet hvorfor bildekvaliteten på bilder lastet inn her ofte ser så dårlig ut når bildet er i smått, mens bedre og riktig kvalitet kommer mer frem når enn klikker på bildene...det irriterer meg....for det ser så ofte ut somjeg har tatt uklare bilder,mens jeg vet de ikke er det.... :(

Jaja,kanskje ikke dunt å prøve på nytt å oppnå kontakt med Ole Lukkøye eller Jon Blund nå? Prøver på nytt å innta horisontalen jeg... ;)

Ønsker alle en god natt og takker for alle hyggelige tilbakemedlinger jeg stadig får her i bloggen min. Det er så koselig og jeg blir kjempe glad for alle sammen!

God natt! :)

4 kommentarer:

oheidia sa...

KJempefint! Og du - sjekk postkassa di i dagene fremover som kommer. Ikke den på pc'en, men den uti gangen din:=)

Anne Bente sa...

åh..... det var da ikke godt at skulle bruge sin ferie på sådan noget, håber du er bedre igen.

super kul lo med et totalt herligt billede.

ha en god aften

Annikens verden sa...

Hei favoritten min! Stilig bilde! De er nå så skjønne disse kammeratene dine! Håper såret blir bedre, og vannet i kroppen mindre! Klem, Anniken

Kjerstin sa...

Hi, hi - til og med "maskuline" menn er jo litt søte når de sover...! ;)

Kjempekoselig LO!! :D